Der sidder nogen på samme afsnit som mig, der har været efter Kahlo fra minut 1' og det er ærligt talt enormt belastende at vi stadig har nogle fans som har set sig sur på en spiller... Det minder om gamle dage med Kirkeskov mfl
Der er sgu da ikke noget flagrende i den arm han går hen til Colin Rösler og svinger armen, det er da med fuldt overlæg og klart rødt - en åbenlys fejldom der kunne have ændret hele kampen.
Sabahs offensiv er i hvert fald i stand til at komme frem til chancer - det skal de ha, men deres udnyttelsesgrad var meget lav i begge opgør imod Kups, og det ser ud til at fortsætte i dag
Der er sgu da ikke noget flagrende i den arm han går hen til Colin Rösler og svinger armen, det er da med fuldt overlæg og klart rødt - en åbenlys fejldom der kunne have ændret hele kampen.
Jeg sidder med samme opfattelse af MA. Der er meget der ikke lykkes, men energien og udfordringerne er der hver gang.
Emmery er åbenbart træt. Bech virker lidt sløv. Jeg synes Arnstad hænger i presset, men som altid klasse med bolden.
Sabah ser ikke specielt gode ud, men det er ikke oplagt at se det her AGF-hold cruise den hjem de kommende 120 minutter.
Bogere med et lækkert hug efter sløje afslutninger før ham. dels undrer det mig stadig hvorfor han ligger så langt tilbage, når bolden er i feltet.
Både Bech og Bogere er lidt kluntede i feltet. Hvis de modtager en skarp aflevering virker det mere oplagt at de taber bolden, end at de får bragt sig bare tæt på at kunne afslutte.
Forsvaret har generelt styr på sagerne, men det virker sværere for dem end ellers, og småting kan hurtigt give panikanfald her bag skærmen.
Uenig i, at vi skal skifte Emmery. Uanset om han er inde i kampen eller ej, kan han ud af ingenting skabe chancer. Det er unikt, i hvert fald i AGF-kontekst, og han skal derfor spille så længe vi ambitioner om at score endnu et mål eller til, at han går helt død for energi.
Vi ser jo hvordan han bare skal lykkes en enkelt gang for at skabe en stor chance og så tiltrækker han sig også meget opmærksomhed fra modstanderne. Nu har han fået en pause og så skal han bare fortsætte indtil han eventuelt løber tør for kræfter i anden halvleg.
Jeg synes - og det er og bliver en synsning - at MA gør det hæderligt. Især de mange små frispark han render rager til os er fint og det er tydeligt at Sabah har hørt om at han KAN være træls. De er helt oppe på tæerne omkring ham.
Uenig i, at vi skal skifte Emmery. Uanset om han er inde i kampen eller ej, kan han ud af ingenting skabe chancer. Det er unikt, i hvert fald i AGF-kontekst, og han skal derfor spille så længe vi ambitioner om at score endnu et mål eller til, at han går helt død for energi.
Det går altså også stærkt når han kombinerer med Arnstad og Bogere - de kan virkelig skabe noget hurtigt. Den ene gang gik det dog så hurtigt (og han nåede ikke at se op), at der ikke var andre som var nået i feltet.
Håber lidt vi kan sætte os på dem i anden halvleg og de ikke skal have de perioder, hvor de kan sætte spillet op.
Jeg synes - og det er og bliver en synsning - at MA gør det hæderligt. Især de mange små frispark han render rager til os er fint og det er tydeligt at Sabah har hørt om at han KAN være træls. De er helt oppe på tæerne omkring ham.
Helt enig. Man skal vist være meget imod MA hvis man kan være efter ham pga. 1 halvleg. Han er blevet sparket ned 4 gange indtil videre, og de virker tydeligt irriteret over at de slet ikke kan håndtere ham.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.