Jeg tror, det er lige præcis derfor, GFH henter ham. De har brug for en leder på og især udenfor banen, en som de unge kan læne sig op ad. I det lys giver det perfekt mening, at give Paddy 2 år.
Jeg nægter at tro på, han er hentet som en der skal spille hovedparten af minutterne som 9er men mere som en læremester og breddespiller.
Vildt nok. Han er faldet voldsomt i fart og niveau det seneste år.Men godt for ham.
Hvad mon deres unge angribere og dem på vej siger til det?
Brøndby må have penge nok.
De har de jo Bundgaard. Jeg synes det er helt tosset at hente ham, når de har unge, sultne kvalitetsangribere gående omkring.
Mon ikke Ambæk eller Bundgaard er ude af døren snart
Vi skal "bare" have en ny 9'er på plads. Senest 30. juni bliver der vel også trykket på Carstensen- og muligvis Jørgensen-knappen. Og så kan vi vel stille et fint hold. Så CV har en måneds tid nu til at få den angriber på plads. Sker det ikke, så kommer vi til at halte gennem de første kampe.
Rent sportslig er det jo en fin nyhed. Og jeg forstår ham et eller andet sted også, hvis han får et år mere end vi kunne tilbyde og en højere løn. Men shit det er hårdt at forstille ham i en Brøndby trøje..
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.