New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 62K
Transfervindue Sommer 2026
Jeg tror endda jeg skrev i det indlæg du klippede i at det lkunne være en mulighed hvis Dalsgaard stoppede

Indrømmet - I har skrevet mange indlæg (y) mens jeg har arbejdet i dag:rolleyes: og mener ikke det stod i det jeg citerede. Men det kan sagtens være en smutter fra min side - det gik stærkt med at scrolle igennem her sidst på eftermiddagen 🙏

Det at han påtager sig den rolle kunne dog også godt tyde på at han gerne vil blive i klubben. Hvis han var på vej væk mentalt, ville det ikke give meget mening at blive klubbens officielle repræsentant i medier og ved fans, så ville han nok trække sig mere i baggrunden. Hvis det lykkes at komme i mål med 1. Pladsen, så er jeg ret sikker på at han forlænger.
Spændende tanke
Kahlen og Beijmo kunne måske tænkes at ville forlænge i tilfælde at det uskrivelige skulle ske og det samme kunne tænkes med PM og Dalsgaard men med omvendt effekt at det kunne være et flot punktum for opholdet i klubben og for sidstnævntes karriere.

Hvis vi skal hente Højer, så skal det være fordi
  • at Kahl smutter
  • at vi kan få Højer meget billigt og på en ikke alt for lang kontrakt
  • at vi skal købe mange nye dyre spillere og derfor må prioritere vores midler.
Vi må formode at der forsvinder 2 eller 3 skikkelser fra anførergruppen, i form af Dalsgaard, PM og nok også Beijmo.

Selvom AGF, samlet set, nok skal forynges, synes jeg ikke det gør noget at få en spiller som Højer ind, med det for øjet. Han har også bindet i Tyrkiet.

Latest posts

Back