Kære ChatGPT, hvad kan en dansk superligaklub forvente at tjene på at komme i ligaspillet i henholdsvis Conference League, Europa League og Champions League i 2026?
(Så vidt jeg kan forstå på andre, mere seriøst researchede indlæg, er disse tal faktisk i underkanten af, hvad vi vil komme til at tjene )
Ked af det på dine vegne.
Ekstatisk på egne! Jeg skal lige et smut forbi Skejby til noget ambulant tirsdag, og det er usikkert om jeg har kræfter, energi og - ikke mindst - tilladelse fra fruen, til at tage direkte fra Skejby til Stadion.
Men med tæt på halvandet døgns restitution er der ingen tvivl: jeg skal på stadion.
Jesper Hansen kan igen byde ind på en startplads, når AGF på onsdag møder Sabah FK
stiften.dk
Selvom Hansen fik direkte rødt, så er det i Uefa regi normalt med 1 spilledags karantæne, medmindre forseelsen er grov. Uefa har bekræftet at Jesper Hansen kan spille igen på onsdag.
Jeg er godt nok spændt på hvordan duellen på målmands posten kommer til at gå de næste kampe.
Kender du Viaplay News? Nu kan du for yderligere 79 kroner* om måneden få adgang til Viaplay Transkaukasien, der viser alle de danske klubbers europæiske udekampe i Transkaukasien.
Jeg er neurotisk nok til at tage det her 100 pct. bogstaveligt:
Kender du Viaplay News? Nu kan du for yderligere 79 kroner* om måneden få adgang til Viaplay Transkaukasien, der viser alle de danske klubbers europæiske udekampe i Transkaukasien.
Viaplay News er jo ikke en ny kanal. Den er der allerede alt for mange der har betalt abonnement til. Så der kommer nok en Viaplay extra News+ kanal, samt en Viaplay Total Sport Extra Premium Platin pakke.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.