Det er helt tydeligt for mig at det fundamentale problem, udover Glazers, er et fundamentalt kulturelt problem i hele klubben, som man skal have ryddet op i. Her man skiftet stort set hele beslutningsorgabet ud, startende med en CEO osv.
Helt enig. Player Power gennemsyrer truppen og det kommer til at tage lang tid at få ryddet op men som jeg skrev, vi kan ikke komme uden om, Ineos er kommet dårlig fra start og gentaget nogle af de samme problemer eksempelvis spillere som slet ikke holder niveau, mangler lederskaber og løbevillighed. Det er og i bliver imo en fiasko, at fyre en af de personer, som skulle stå for den langsigtede retning efter få måneder. En mand som var håndplukket og Ratcliffe kaldte (min ord) toppen af poppen.,
Det er trods alt et kursskifte der ikke er set før under Glazers, men jeg tror også det kommer til at tage 2-3 år før resultaterne kommer. Glen tabte også 0-7 under JNs ledelse du ved.
På papiret og gennem snak gør de det, mange af os har skreget efter i årevis men vi mangler at se snak og de handlinger der er blevet lavet i den sportslige afdeling også er af den rigtige kvalitet.
Jeg har store forventninger til Berrada men risikerer han også, Ratcliffe mangler tålmodighed? Risikerer Amroim det?
Hvis Ratcliffe er gået ind i klubben med en forventning om mesterskab indenfor de næste 5 år og agerer efter det, så er United imo lige vidt og her skræmmer sommeren og hans ejerskab af Nice.
At de forlængede ETH er ikke en større katastrofe, selvom det ser dumt ud.
Enig ingen katastrofe omend det ser idiotisk ud og har været en meget dyr fornøjelse i en klub, som er ekstremt hårdt presset på økonomien, hvor hvert pund skal bruges optimalt.
Der er unge spillere i form af Højlund, Yoro, Mainoo, Garnacho, Amad og Ugarte
Der er talentfulde spillere spillemæssigt men mentaliteten mangler hos mange af dem. Garna eksempelvis har overflod af talent men mangler oppe i hovedet. Amad er i samme kategori men helt generet er der en eklatant mangel på ledere i truppen og har været en mangelvare siden SAFs afgang.
Ingen skralder igennem og indgiver frygt hos modstanderen, ingen gider tage løb med mindre de er sikre på at få bolden, ingen forsvarer en medspiller. Alt for mange slår op i banen ved den mindste modgang, ung som gammel.
Bruno har ikke været anførerbindet værdigt,
Jeg er helt enig men det er helligbrøde i fanbasen at stille spørgsmålstegn ved Bruno. Fantastisk spiller i medgang, det modsatte i modgang og så er man i min verden ikke anførermateriale. Så går man ikke og bruger mere tid på at skælde ud på alt og alle inkl. medspillere fremfor at opildne.
de er hellere ikke det jeg vil betragte som ledere. Det har været et problem i lang tid, uanset hvem træneren er.
100% enig. Amorim kan blive en succes - det har han bevist rigeligt i Sporting, bare spørg hans afløser om det er så let at træne Sporting - men det kræver fanbasen og ledelsen indstiller sig på, at udvikling er vigtigere end resultater de næste par sæsoner.