New posts

Skadessituationen

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 146K
Skadessituationen
Okay AGF sender simpelthen en meddelelse ud lige efter jeg brokker mig. Kæmpe cadeau. Så vil jeg gerne have lov til at brokke mig i vildskab over vores pointshøst indtil videre, at Serra ikke har lavet flere hattricks, at Camara ikke endnu er den nye Bisseck, at jeg endnu ikke er blevet tilbudt den massive lønforhøjelse jeg fortjener, at Hedenstad endnu ikke er nomineret til årets guldhandske
Gider du brokke dig over, at vi mangler en nier?

Kevin Yakob er AGF'er, jeg håber både KY og AGF ønsker at forlænge kontrakten, såfremt KY kan komme tilbage til top fodbold. Det håber jeg han kan/vil og jeg forstår da også hvis KY vil prøve lykken til sommer som transferfri, hvor en kontrakt kan sikre fremtiden økonomisk for ham. Men hvor ville det være fedt at se KY tilbage i den hvide trøje igen. Jeg håber det inderligt.

Jeg tror, desværre, det er slut med KY i AGF….han bliver ikke tilbudt ny kontrakt vil jeg mene. Alt for stor risiko at tage….
Ja det er nok realistisk, men jeg tror heller ikke det ville blive en lang kontrakt forlængelse (1 år), hvis det skulle blive aktuelt. Jeg tror læge staben og om KY kommer tilbage til foråret er afgørende. Jeg mener faktisk AGF er den slags klub som ville folænge, så det er heller ikke urealistisk. KY skal også ville det selv.
PS - som jeg forstår knæ skaden, så er den måned til måned og derfor ikke en ny total korsbånd skade.

Jeg tror, desværre, det er slut med KY i AGF….han bliver ikke tilbudt ny kontrakt vil jeg mene. Alt for stor risiko at tage….
Det er svært men det kan sagtens være de giver ham et år mere med en lavere grundløn og bonuser hvis han spiller. Så beskytter klubben sig selv og han får en god mulighed for at få det tilbage på sporet. Win-win for alle parter

Latest posts

Back