New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 11K
  • Views Views: Views 695K
Nå, men tilgangen af McCowatt er vel bare endnu en gardering for et 10'er salg. Jeg troede faktisk at det var vores plan med Anderson. Der må være et salg af Arnstad undervejs og måske også et af Bech. Det er vel også fornuftigt nok, hvis vi kan få den pris vi ønsker.

Alternativt har cv opgivet 9'eren og tror at CM kan bruges der. Uden et (to) salg giver det ikke mening at hente en 10'er mere.

Nå, men tilgangen af McCowatt er vel bare endnu en gardering for et 10'er salg. Jeg troede faktisk at det var vores plan med Anderson. Der må være et salg af Arnstad undervejs og måske også et af Bech. Det er vel også fornuftigt nok, hvis vi kan få den pris vi ønsker.

Alternativt har cv opgivet 9'eren og tror at CM kan bruges der. Uden et (to) salg giver det ikke mening at hente en 10'er mere.
Mon ikke det betyder at Arnstad anses som 6/8’er nu. Desværre nok fordi Yakob er skadet. Så har vi Knudsen, Jønsson, Solbakken og Arnstad centralt. Og så McCowatt, Anderson, Bech og Jørgensen til 10’erne

Jeg håber ikke det er Arnstad der sælges men tænker måske mere det er fordi han skal rykkes længere tilbage på banen. Det tyder på den anden side ikke godt med Yakob men vi savner noget kreativt efter han blev skadet igen.

Jeg håber ikke det er Arnstad der sælges men tænker måske mere det er fordi han skal rykkes længere tilbage på banen. Det tyder på den anden side ikke godt med Yakob men vi savner noget kreativt efter han blev skadet igen.
Meget enig.

Men en fremragende bredde på de pladser - central midtbane og 10’er - når man ser på 9’eren og stopperne

Meget enig.

Men en fremragende bredde på de pladser - central midtbane og 10’er - når man ser på 9’eren og stopperne

Ja - det virker som vild dækning på midtbanen vs. de andre positioner. Desværre er det nok lidt foranlediget af diverse skader. NP og Yakob har vi ikke rigtig set og Solbakken kan jeg være i tvivl om.

Men mon ikke CV stadig arbejder på en 9'er som topprioritet. Jeg er måske knap så sikker på forsvaret - der vil han måske ende med at køre med det der er og give de unge chancen.

Latest posts

D
Replies
756
Views
51K
Back