New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 11K
  • Views Views: Views 700K
Man burde i det mindste prøve Gyamfi af? - det kan være at han går fuldstændig amok?
Jeg tror at alle i trænerstaben er enige om, at der intet perspektiv er i Gyamfi. Jo heller ikke fordi andre står i kø for at hente ham... Så virker som om scouts er rimelig enige om at han ikke har nogen fremtid.

Det var en chance at tage - en dyr en. Gyamfi ramte åbenbart lige en halvsæson med ild i piben - lidt ligesom det lykkedes Mogens Laursen i få kampe - det fik ham solgt til FCM - det fortrød de også hurtigt

Jeg tror at alle i trænerstaben er enige om, at der intet perspektiv er i Gyamfi. Jo heller ikke fordi andre står i kø for at hente ham... Så virker som om scouts er rimelig enige om at han ikke har nogen fremtid.

Det var en chance at tage - en dyr en. Gyamfi ramte åbenbart lige en halvsæson med ild i piben - lidt ligesom det lykkedes Mogens Laursen i få kampe - det fik ham solgt til FCM - det fortrød de også hurtigt

Mogens Laursen blev ikke solgt til FCM, han var en af deres egne men ja han scorede nogle mål i få kampe og blev udråbt som det helt store for at falde helt igennem.

Når han siger sjællandske klubber er det formentlig det der er tilfældet. Der er da også mindst et par stykker der betaler højere lønninger. Jeg tror ikke det er så sandsynligt med en spiller alle kender i forvejen, men der kan da være sket noget et andet sted, en anden handel der kiksede eller lignende, der gør at man pludselig har brug for et alternativ og lægger et sent bud på McCowatt.

Jeg kan faktisk sagtens se FCN og FCM lave numre i denne handel.
Jeg medgiver FCN elsker kunstgræs spillerne fra Silkeborg, men de har simpelthen så mange kanter. Prince Jr., Ibrahim Adel, Hjalte Boe Rasmussen og Ola Solbakken. Levy Nene er lejet ud pga manglende spilletid.

Jeg har svært ved at se dem hente ham

Latest posts

Back