Der kommer to signings mere i dag. Som flere brugere mener, så gider CV ikke arbejde for meget, så han vælger at køre alle transfers på én dag, så han kan nøjes med interviews og fint tøj én dag.
Nej, det er jo fint nok at vi bare køber en ny 10'er, når en af de andre har en formnedgang... Måske kan vi også omskole en af dem til centerforsvaret. Det kører derudaf.
Tydeligvis men jeg går ud fra du er ældre end 12 år og burde kunne se at indlæg der kun har til formål at provokere ikke bidrager med noget positivt. Der er ikke meget tongue-in-cheek over det billede. De fleste ved selvfølgelig at du troller og ignorerer det, men der er næppe heller andre der synes det er specielt sjovt.
Det var jeg ikke klar over. Det jeg har bemærket igen og igen er at eksperterne - for eksempel på Mediano - konsekvent påpeger at han fungerer bedst på 10’eren og ofte mister en del af sin “impact” på kampen, når han rykkes ned på 6/8’eren.
Det var en helt anden artikel jeg oprindeligt linkede til, jeg har lige lagt et screenshot ind af den, men de har slettet den tidliger artikel og skiftet den ud med en der heldigvis er væsentligt mere opløftende
Du mente ikke artiklen passede med det du skrev, siden du fjernede den igen - jeg havde ellers åbnet den, så tak for den
Det lyder da ikke som om klubben har stoppet for nye tilgange, hvis tingene flasker sig.
Vi arbejder på flere ting. Men jeg synes, at vi har en god plan, og så må vi se, om det lykkedes, fortæller Jakob Poulsen til Campo og resten af den skrivende presse tirsdag eftermiddag.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.