New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 12K
  • Views Views: Views 737K
Transfervindue Sommer 2026
Last edited:
1. Din tiltro eller Stiftens ? (din kender vi ;-) )

2. Den uslebne diamant har vi allerede (Bogere)
Jeg tror Stiften er journalister, så det tror jeg ikke de vil melde så meget ud om.

Det er vist almindelig anerkendt, at GFs evne til at finde en spidsangriber efter Mortensen i sin tid ikke er noget at prale af. Men at du mener det modsatte må vist give en Breaking bjælke herinde. Det må være den største nyhed siden fundet af Tollundmanden 🤣.

Den uslebne diamant var nok ikke den bedste vending. Det jeg mener er, at man ikke er god til at finde angribere, som man har penge til, der faktisk viser sig at kunne præstere på et bare rimeligt niveau. Det er mange mindre klubber langt bedre til end os.

Men tak for Breaking bjælken 😉.

Med al respekt, så forstår jeg ikke en lyd af, hvor du har din viden fra, eller hvordan du kommer frem til de konklusioner.

Det ville være en kæmpe hjælp, hvis du ville dele, hvor du har dine tal og din viden fra. Så længe du ikke i det mindste indikerer, at du har kilder meget tæt på Sønderjyskes eller AGF’s ledelse, så er det mere forstyrrende for debatten end det modsatte.
Det er jo helt åbenlyst et håbløst tidspunkt at prøve at hive en (den sidste?) profil ud af SønderjyskE nu. Det koster selvfølgelig ekstra. Det kunne CV selvfølgelig ikke have forudset for to måneder siden.

Jeg tror Stiften er journalister, så det tror jeg ikke de vil melde så meget ud om.

Det er vist almindelig anerkendt, at GFs evne til at finde en spidsangriber efter Mortensen i sin tid ikke er noget at prale af. Men at du mener det modsatte må vist give en Breaking bjælke herinde. Det må være den største nyhed siden fundet af Tollundmanden 🤣.

Den uslebne diamant var nok ikke den bedste vending. Det jeg mener er, at man ikke er god til at finde angribere, som man har penge til og faktisk viser sig at kunne præstere på et bare rimeligt niveau. Det er mange mindre klubber langt bedre til en os.

Men tak for Breaking bjælken 😉.
Vi er helt enige om at vores evne til at finde angribere har været umådeligt ringe de sidste 4-5 år.

Hvis man står i en situation, hvor alle kan se, at man desperat mangler spillere til to pladser på holdet, og man kommer på sidstedagen lige før lukketid, og gerne vil købe, så er det fandme en dårlig sportchef, der ikke høvler salgsprisen op, op, op ... og hvis noget hold har tydeligt for alle desperate mangler så er det os lige nu.

Så lige nu famler CV rundt og forsøger at finde den handel, hvor vi bliver røvp ... snydt mindst.

Men har vi desperate mangler eller er det fanbasen der mener det er desperat. Det er nok det store spørgsmål ;)

En smule generaliserende.

Stiftens journslister har normaltvis mere information om klubben end den de viderebringer.

Som flere har nævnt herinde, så er årsagen til det nok, at de bliver endnu mere begrænset i deres arbejde, hvis de deler for meget.

Så hvis Dennis Bjerre siger der arbejdes på højtryk, så tror jeg der er noget om sagen

Vi sætter Serra på banen ret ofte = vi har desperate mangler
= hvad laver vores sportsdirektør, ikke meget der sker, må indrømme, over de sidste dage/uger er der strøget temmelig mange grimme tanker igennem mht hvad jeg kunne finde på at gøre ved CV af voldelige ting i min fantasi naturligvis 😂 Han kan fjerne alt negativt karma, ved at bringe gerne min 2 nye spillere, en til forsvaret og en nier :)

En smule generaliserende.

Stiftens journslister har normaltvis mere information om klubben end den de viderebringer.

Som flere har nævnt herinde, så er årsagen til det nok, at de bliver endnu mere begrænset i deres arbejde, hvis de deler for meget.

Så hvis Dennis Bjerre siger der arbejdes på højtryk, så tror jeg der er noget om sagen
Jeg tror alle med sikkerhed kan sige der arbejdes på højtryk. Det bør der ihvertfald. Tænk hvis vi skal gå ind til så vigtigt og pakket et efterår med det angreb😵‍💫

= hvad laver vores sportsdirektør, ikke meget der sker, må indrømme, over de sidste dage/uger er der strøget temmelig mange grimme tanker igennem mht hvad jeg kunne finde på at gøre ved CV af voldelige ting i min fantasi naturligvis 😂 Han kan fjerne alt negativt karma, ved at bringe gerne min 2 nye spillere, en til forsvaret og en nier :)

Er sådan set helt enig.
Vi har kendt til disse mangler i mere end et halvt år.
Hvis ikke der står to nye spillere i aften, så mener jeg, at CV har diskvalificeret sig selv.

Latest posts

Back