New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 12K
  • Views Views: Views 753K
Jeg håber og regner med, at ledelsen kan se de åbenlyse mangler. Men jeg håber ikke, at de er desperate 😉.

Det er vi nogen der syntes men de har før haft et andet syn på det end os. F. eks. blev der skreget på vwb for ikke så længe siden.

Jeg håber ikke de er desperate men velovervejede. Bliver der mulighed for de (den) rigtige slår de naturligvis til men at købe i panik, gør formentlig ikke nogen godt. Så er det transfer roulette.

Derfor køber jeg heller ikke ind på diverse udsagn om, at CV er ukvalificeret eller hvad der nu bliver skrevet. Der mangler lidt for mange nuancer.

Indimellem skulle man tro transfertråden er som en kamptråd - lidt kraftigere udtryk end i resten af sæsonen :ROFLMAO: Heldigvis kan jeg snart køre på stadion og så går der tid med det, fremfor at sidde og se om der kommer en spiller.

KSDH💙🤍💙

Det er også mere retsvisende end at ophøje "leder med lys og lygte" til noget CV vitterlig gør.

Men uret tikker, det gør den da.
Ja. Det gør det.

Er efterhånden lidt i tvivl. Jeg var overbevist om de ville adressere stopperen og 9’eren. Samtidig udtalte han også forleden han ikke ville noget sidstedags panik.

Jeg siger ikke at der er panik, men lidt svedige hænder må der være.

Altså jeg vil hellere have vi er en ægte fodboldklub der skal handle med lidt omtanke end at vi er ejet af en af udenlandsk pengetank. Det er lidt sværere forudsætninger CV har end nogle af de andre. Og der må vi være kreative og nogle gange tage en chance på en spiller eller vente til sidst i vinduet. Min kritik af CV kan ligge på et meget lille sted.

Nå men glemmer jo fuldstændig der er kamp i aften..

Stig Inge splashede penge omkring og hentede Kurmi, Badji, Serra, Gyamfi (og sikkert flere kiksere jeg bare har glemt).

Der er CV bare en anden og mindre risikovillig type. Hvis vinduet lukker uden yderligere tilgange vil det bekymre mig - men jeg vil tage det som et udtryk for, at der ikke var kvalitet indenfor rækkevidde til rimelige penge.

Så kan man diskutere, om vi har for få eller for dårlige scouts - eller om strategien hvor vi går efter nordmænd + nuværende eller tidligere SIF-profiler garneret med troldmænd fra Uganda er rigtig.

Men at veje CV og finde ham for let til AGF i dette historiske jubelår, det er altså for drastisk.

Stig Inge splashede penge omkring og hentede Kurmi, Badji, Serra, Gyamfi (og sikkert flere kiksere jeg bare har glemt).

Der er CV bare en anden og mindre risikovillig type.

Det er en super pointe du har der. Ikke at hente en spiller nu og erkende at man må vente til vinter, er trods alt bedre, end at have endnu en Serra-Gyamfi-Badji på kontrakt i tre år. Det er ikke godt, men trods alt bedre.

Det er en super pointe du har der. Ikke at hente en spiller nu og erkende at man må vente til vinter, er trods alt bedre, end at have endnu en Serra-Gyamfi-Badji på kontrakt i tre år. Det er ikke godt, men trods alt bedre.
Du er nød til at acceptere at hvis vi ikke køber en angriber er hele den sportslige sektor i AGF uduelig, også når de har ret

Latest posts

Back