New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 12K
  • Views Views: Views 769K
Transfervindue Sommer 2026
Jeg tænkte Højer måske skulle til Lyngby og spille sammen med sin bror, som Lyngby har lejet i FCK, men så var det nok også faldet på plads. Måske er lønniveauet der for lavt og det kan være de bare heller ikke lige mangler den spillertype, men det er rigtigt at hans værdi nok ikke er stigende som tiden går og man kan se frem til at han dårligt kan nå i topform inden nytår.

Højer er naturligvis ikke relevant når man har to kvalificerede til VCB.

Vestergaard er (for mig) stadig interessant for AGF som styrmand i 3-backen, men har indikeret han ikke gider DK

Det er to spillere der ser ud til at have ramt transfermarkedet skævt og derfor står uden klub nu på 3. Måned. Det kan ikke være optimalt for en spiller over 30, og jeg er - åbenbart totalt uforståeligt for jer andre - nysgerrig på hvor de ender, uagtet at jeg ikke tror det bliver AGF.

Jeg tør næsten ikke sige noget om Dolberg, fordi så får jeg den store lekture om hvor dyr han er, at han ikke passer i systemet, at vores skattesystem har fejl og at han hellere ville til FCM.

Er der nogen der har et overblik over andre spillere der er klemt efter vinduet. Så kan vedkommende evt opdele i 'generelt interessant', der er spillere med generel interesse og spillere der kunne være interessante. Jeg gider ike være budbringer på en sådan liste, fordi så brænder folk jo sammen.
Er Vestergaard ikke sådan en type spiller som “kræver” en relation til klubben eller byen for at det bliver realistisk?

Vi debatterede Bo Svensson fordi hans partner vist nok er fra Århus samt at de skulle have købt et hus i byen jeg forestiller mig noget tilsvarende med Vestergaard.

Jeg troede vi skulle finde en Tingager reserve fordi Gretarson slet ikke har spillet i den rolle og ikke kan finde ud af det ???
Jeg har kun set ham spille den en gang. Så umiddelbart svært at vurdere hans niveau. Røsler spillede fremragende mod Poznan, i dag er her mange der mener han er decideret dårlig. Bogere mente flere også ville brænde ligaen af, i dag er han trejde mand på 9’eren.

Måske vi stadig mangler en for Tingager, det vil jeg ikke afvise. Men vi mangler klart en 9’er

Last edited:
Jeg ved godt en del mennesker mener CV har gjort det fremragende. Men jeg tror sgu han skal på arbejde i vinterens vindue igen.

Specielt på 9’eren.
Er du tosset?!

Man kan ikke købe en 9'er i vintervinduet. Alle ved det kun er allersidst i de sommer-vinduer hvor der ikke er slutrunde.

Sort uheld??

Jeg er med på manglende kvalitet, men hvad er uheldigt i situationen?
Første afslutning blokeres af manden der kommer flyvende fra venstre.
Anden afslutning er Hansen absurd heldig med at han får samlet benene.

Det ser klodset ud fordi Serra er en stor mand. Men jeg bebrejder ham faktisk ikke, at han ikke scorer i den situation.

Det ser klodset ud fordi Serra er en stor mand. Men jeg bebrejder ham faktisk ikke, at han ikke scorer i den situation.

Det er nok ikke så meget uheld, som fint forsvars og målmandsspil.
Også er nr.2 måske lidt svag, men positivt er det han ender der.

FCN har vel 5-7 skud fra farlige positioner, der bliver blokeret - heroisk - af en AGF’er. Det er godt forsvarsspil, i min optik, ikke sort uheld.

Jeg troede vi skulle finde en Tingager reserve fordi Gretarson slet ikke har spillet i den rolle og ikke kan finde ud af det ???
Det har været en 'sjov' proces. Jeg var overbevist om Gretarsson var tiltænkt den centrale position, fordi 'leder', 'behov' og 'giver mest mening'.

Så kom han og blev beskrevet som venstre back og VCB, og jeg tænkte, det var galimatias ikke at forstærke center, når man havde så mange til yderbacken.

Og i dag spiller han, som det naturligste i verden, den centrale position.

Hvis vi nu står og ikke stoler på Callø, er det et skridt tilbage igen. Mangler der så en yderback?

Det har været en 'sjov' proces. Jeg var overbevist om Gretarsson var tiltænkt den centrale position, fordi 'leder', 'behov' og 'giver mest mening'.

Så kom han og blev beskrevet som venstre back og VCB, og jeg tænkte, det var galimatias ikke at forstærke center, når man havde så mange til yderbacken.

Og i dag spiller han, som det naturligste i verden, den centrale position.

Hvis vi nu står og ikke stoler på Callø, er det et skridt tilbage igen. Mangler der så en yderback?
Det er i hvert fald et problem at Mølgaard tydeligvis bare er et nummer for JP. Han kommer aldrig på banen igen under ham.

Det er i hvert fald et problem at Mølgaard tydeligvis bare er et nummer for JP. Han kommer aldrig på banen igen under ham.

Mølgaard har for dårlig boldomgang til det Jakob Poulsen gerne vil på bolden.
Ja ... men Rösler er heller ikke nogen ørn. I slutfasen i dag var det tydeligt at FCN havde det fint med AGF kørte bolden rundt i det tamme powerplay, og de så gerne bolden skulle slås fra netop Rösler, når der skulle ske noget.

Jeg tror ikke Mølgaard kunne gøre mere, men måske kunne han have bidraget med raids?

Det var en træls situation at stå i for Colin, fordi man kunne ikke sætte Anderson op til duel, og Andersen kom heller ikke til noget, så muligheden var indlæg fra HCB fra ufarlig position mod forberedt forsvar.

Måske skulle man have disponeret anderledes, så Serra ikke brugte sine kræfter på næsten at nå i duel på svære bolde og derfor var skiftet ud i slutfasen.

Bogere er ikke den man helst vil sigte efter med low-hope tidlige indlæg i slutfasen.

Ja ... men Rösler er heller ikke nogen ørn. I slutfasen i dag var det tydeligt at FCN havde det fint med AGF kørte bolden rundt i det tamme powerplay, og de så gerne bolden skulle slås fra netop Rösler, når der skulle ske noget.

Jeg tror ikke Mølgaard kunne gøre mere, men måske kunne han have bidraget med raids?

Det var en træls situation at stå i for Colin, fordi man kunne ikke sætte Anderson op til duel, og Andersen kom heller ikke til noget, så muligheden var indlæg fra HCB fra ufarlig position mod forberedt forsvar.

Måske skulle man have disponeret anderledes, så Serra ikke brugte sine kræfter på næsten at nå i duel på svære bolde og derfor var skiftet ud i slutfasen.

Bogere er ikke den man helst vil sigte efter med low-hope tidlige indlæg i slutfasen.
Nej. Der mangler en fysisk stærk 9’er.

FCN har vel 5-7 skud fra farlige positioner, der bliver blokeret - heroisk - af en AGF’er. Det er godt forsvarsspil, i min optik, ikke sort uheld.
Nej men deres afslutninger vil du vel heller ikke nødvendigvis kalde mangel på kvalitet ?

Jeg ser en flot blok af forsvarsspilleren og dernæst en absurd heldig redning af dygtige Hansen.

Jeg ser ikke lav kvalitet fra Serra.

Latest posts

Back