New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 11K
  • Views Views: Views 679K
Transfervindue Sommer 2026
Gyamfi på vej til B93, det er stærkt arbejde af CV ift oprydning på det seneste. Håber på en lejeaftale
2. Division alligevel, det virker ikke som en klub der kan levere en transfer på mere end et par hundrede kroner, så det lugter af et meget stort tab, hvis ikke hans agent har været bedre end det.

Det lyder som en rigtig god løsning. Et lavere niveau, hvor han bare SKAL vise, hvad han kan. Så må vi se med to år tilbage af kontrakten til næste sommer, om han er klar, eller om han kan være blevet interessant for nogen, der vil give lidt penge for ham.

Desværre lyder det som en dyr løsning med B93, der nok ikke kan betale meget løn, men sådan må det være efter hans sidste par sæsoner.

Rimeligt meget et politikersvar fra CV efter kampen. Men tolker det som om vi helt sikkert jagter en angriber (chok😱), men et det langt fra er sikkert vi henter en forsvarer. Virker lidt til man er overrasket over hvor meget Camara har udviklet sig
Plus man har fået Callø tilbage, som har fået god erfaring i Fremad.

Tolker også helt klart det interview som om, at der er god sandsynlighed for en angriber og mindre sandsynlighed for en forsvarer.

Jeg er også enig med CV i, at vi har en virkelig stærk trup. Ikke mindst efter at have set, hvordan Callø og Camara har udviklet sig. Jeg ville holde igen med at spærre vejen for de to ved at købe en ny profil.

Rimeligt meget et politikersvar fra CV efter kampen. Men tolker det som om vi helt sikkert jagter en angriber (chok😱), men et det langt fra er sikkert vi henter en forsvarer. Virker lidt til man er overrasket over hvor meget Camara har udviklet sig
Hele diskutionen om manglende indkøb samt skader til side, så synes jeg der har været meget positivt at se Camars gribe sin chance, han skal have slibe nogle kanter til men jeg synes på Ingen måde han er faldt igennem.
Jeg så kampen på et hakkende portugisisk stream, men det jeg så fra Callø så sgu fint ud.
Det eneste som måske havde problemer med niveauet var vel JA, Serra bidrage heller ikke meget.
Mon ikke vi henter et par spillere de næste par dage.

Overskriften var vel, at vi ikke kommer til at polstre os med noget fyld. Så i lyset af det, tænker jeg også at det helt rigtige skal dukke op til back-linjen for at han går efter det. Ellers kører vi med Tingager, Callø, Rösler, Kahl, Camara og JA, hvor sidstnævnte vel efterhånden må ses som det han er, nemlig forsvarsspiller. Mølgård tror jeg er væk hvis vi kan, men han har jo en ganske dyr kontrakt.
Men han lyder godt tilpas med dem vi har, så mere end en enkelt eller 2 skal vi nok ikke sætte næsen op efter.

Overskriften var vel, at vi ikke kommer til at polstre os med noget fyld. Så i lyset af det, tænker jeg også at det helt rigtige skal dukke op til back-linjen for at han går efter det. Ellers kører vi med Tingager, Callø, Rösler, Kahl, Camara og JA, hvor sidstnævnte vel efterhånden må ses som det han er, nemlig forsvarsspiller. Mølgård tror jeg er væk hvis vi kan, men han har jo en ganske dyr kontrakt.
Men han lyder godt tilpas med dem vi har, så mere end en enkelt eller 2 skal vi nok ikke sætte næsen op efter.
Det kan godt være JA må ses som en forsvarer fordi det ikke er andre valg, men han er altså ikke en særlig god en. Han koster for meget. Arps andet mål i søndags viser meget godt hvorfor han helst ikke skal spille der.

Det kan godt være JA må ses som en forsvarer fordi det ikke er andre valg, men han er altså ikke en særlig god en. Han koster for meget. Arps andet mål i søndags viser meget godt hvorfor han helst ikke skal spille der.
Det kommer han vel heller ikke til på sigt, når Rösler og Callø er til rådighed uge efter uge.

Men det er luksus, at han kan bruges meget steder.

Og den “fornemmelse” er rigtig😉 Bech er væk (det rimer også), når vinduet lukker.
Og så er jeg også nødt til at bakke på den her. Eller det har ophavsmanden til informationen i hvert fald gjort overfor mig. Den er tilsyneladende lagt død, hvilket flugter fint med, at CV nævnte ham som en af dem de håbede på også var her i næste uge.

Enig det var horribelt forsvarsspil. Han spillede som U19 spiller kampe i forsvaret, men det var ikke i en 3’er.

Jeg synes han altid leverer en rigtig god indsats på wingbacken og var lige ved at slå Beijmo af da han blev skadet.

Med Carstensen på vej tilbage, og mange kampe, kan der være rigeligt med minutter på den højre wingback.

Vi har vel også.følgende muligheder i forsvaret nu, når alle er klar. Opsat i den rækkefølge jeg tror de har på de respektive pladser.

HCB: Rösler, Callø, JA, Mølgaard, Storch
Center: Tingager, Camara, Rösler, Callø
VCB: Kahl, Rösler, Callø, JA. Mølgaard

Det er i alt syv spillere til tre pladser (otte hvis man tæller Storch med). Lige det tyndeste med det antal kampe der skal spilles. Men heller ikke totalt kritisk, givet hvor fleksible mange af spillerne er.

Har ikke hørt den, men han havde jo 4 stoppere på bænken i dag og af dem kunne vel de 3 af dem have spillet der fra start, hvis ikke han havde tiltro til JA.
Jeg tror bestemt han har tiltro til Jacob Andersen. Specielt mod hold med wings, som en skole back skal spille.

Han havde, før Røsler kom til? En rækkefølge der hed Callø, AJ pg til nøds Andersen. Han mente Andersen på sigt kunne lære den, da han var meget ivrig

Latest posts

Back