Transfervindue Sommer 2026
Du har mange gode indlæg, som er værd at læse (uden jeg nødvendigvis er enig med dig). Du bidrager meget positivt herinde.Jeg kan sagtens følge nogle brugeres behov for at der rettes ind efter partilinjen, og at der udvises blind loyalitet til den store leder og alle dennes handlinger. Særligt når man har været underlagt Michael Johansens regime i så mange år. Problemet ved at indføre censur er bare at det bliver et dødt forum, hvor alle bare retter ind, af frygt for at blive overfaldet af de loyale partisoldater. Så jeg kommer ikke til at “stramme op”, jeg kommer til fortsat at kalde det som jeg ser det, og forholde mig konstruktivt kritisk til det der bliver gjort i ledelsen.
Det har ikke været godt nok at man endte i den situation i kval kampene, hvor man skadede en nøglespiller og var tvunget til at give seniordebut til to U19 spillere, det er der også mange, ikke bare herinde, der har sagt efterfølgende. Jeg kan godt følge at man er nød til at gå til yderligheder, når man føler at man har et helt særligt ansvar for den stramme partilinje og loyalitet, og at det kan være vanskeligt, når de eneste modargumenter man kan komme frem til, er hvor svært det er at hente spillere tidligt (undtagen selvfølgelig alle dem der godt kunne hentes tidligt, men det var så desværre alle sammen nogen vi ikke kunne bruge).
Men du har også en tendens til at gentage dig selv i det uendelige og blive (i mine øjne) for usaglig.
Når jeg tænker stram op, så er det mere af det første og mindre af det sidste. Det er ikke censur eller at rette ind holdningsmæssigt. Det handler om at være mere saglig omkring dine pointer.