New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 11K
  • Views Views: Views 720K
Sikke en god stemning der er i transfertråden i dag

Nogen af os er i godt humør:love:🤩🥳 Der sker lidt på rygtesiden og på trods af forlydender om evig ferie hos CV, virker det til nogen i hans afdeling arbejder💪

Samtidig er der kun et par dage tilbage af vinduet.

Det mest afgørende bliver nu, at se om CV arbejder på sidstedagen af transfervinduet:eek:

Ps: Glæder mig til den fulde rapport fra CV/JN om hvem de har forsøgt, hvornår, hvorfor de ikke var der i starten, hvorfor de ikke havde spurgt de andre, hvorfor de foretrak en anden klub osv. Det bliver fedt🤪

Blev du pigesur igen over et dislike @T-Knogle :ROFLMAO:

Der er godt nok kommet et lavt niveau herinde i kvaliteten af indlæg.. CV Bashing og latterlige one-liners uden indhold.
Nå, ignorer knappen må i brug på en 4-5 stykker som simpelthen i min optik mangler bare en lille smule viden om hvordan tingene fungere, og er gået i ren Nationen..

Så må de blive ignoreret af flere brugere herinde.
Skal det forståes som en generet opfordring til alle brugere herinde om at ignorere mig? - Det lyder da ualmindeligt sympatisk.

Men du skal da være velkommen til skabe dit eget ekkokammer.

Et lille hurtigt overblik, såfremt McCowatt virkelig bliver en realitet

Hedensted - Hansen

Røsler - Callø
Tingager - Camara
Kahl - Mølgaard

Carstensen - Andersen
Knudsen - Jønsson
Arnstad - Solbakken
Emmery - Links

Bech - Jørgensen
McCowatt - Anderson
Bogere - Serra

Har udeladt Yakob, Poulsen m.fl. der er skadet og ude i længere tid, og udelukkende de spillere der er tæt på nu eller har var benyttet.

For mig er en stoipper mere det vigtigste

Sikke en god stemning der er i transfertråden i dag
AGF-forum er lidt som Stemningstribunen på det punkt;
- Mange opretholder en energisk god stemning
- Flere kommer med one-liners ala “Fuck jeg er træt af CV!” eller “Send Abbew ad helvede til” - hvilket ikke er decideret konstruktivt, men det skal der være plads til
- Mange har små snakke på forum om alt muligt andet - cykler osv
- Nogle deltager med deres “like”-knapper, og viser deres holdning ad den vej
- Nogen sætter ordmæssig pyro i gang, ved at smide indhold ind som sætter sindende i kog og dele vandene..
- Og nogle personer angriber skriftligt andre debattører når man går i forsvarsmode..
——-
Alt er lige forståeligt, og der skal være plads til forskellighed!
Personlige angreb eller mobning er dog naturligvis over stregen, så afhold jer fra dette - så har vi det allesammen meget bedre på AGF-forum 😎

Et lille hurtigt overblik, såfremt McCowatt virkelig bliver en realitet

Hedensted - Hansen

Røsler - Callø
Tingager - Camara
Kahl - Mølgaard

Carstensen - Andersen
Knudsen - Jønsson
Arnstad - Solbakken
Emmery - Links

Bech - Jørgensen
McCowatt - Anderson
Bogere - Serra

Har udeladt Yakob, Poulsen m.fl. der er skadet og ude i længere tid, og udelukkende de spillere der er tæt på nu eller har var benyttet.

For mig er en stoipper mere det vigtigste
Enig...Lige før, at jeg vil vælge en stopper over en 9er, hvis jeg kun må vælge en af de 2

Silkeborgs opstilling mod OB så således ud:

1788249374681.webp

Det ligner jo meget vores opstilling og det kan jo være, at det er sådan her CV og co. forestiller sig McCowatt - i hvert fald i nogle (eller dele) af kampene. Jeg så ikke kampen mellem Silkeborg og OB, men kan konstatere at Silkeborg vandt 1-0 på et mål af McCowatt.

Jeg ser dog lidt løsningen, som da vi prøvede med Bech i starten af sæsonen.

Silkeborgs opstilling mod OB så således ud:

View attachment 8042

Det ligner jo meget vores opstilling og det kan jo være, at det er sådan her CV og co. forestiller sig McCowatt - i hvert fald i nogle (eller dele) af kampene. Jeg så ikke kampen mellem Silkeborg og OB, men kan konstatere at Silkeborg vandt 1-0 på et mål af McCowatt.
Det spiller bare en del anderledes end os, de kommer nærmest ikke til indlæg. De spiller nogle gange med Rami El Hajj som 9'er. Derudover løber Ross og Riisgaard ofte dybt, f.eks. falder McCowatt og dropper ned og lægger den af til f.eks. Larsen, der laver en dybdebold som til de to 10'ere. Så bliver det næsten en 3-5-2. Westh ender også tit inde i midten, og så ryger Riisgaard ud som det brede punkt

Det spiller bare en del anderledes end os, de kommer nærmest ikke til indlæg. De spiller nogle gange med Rami El Hajj som 9'er. Derudover løber Ross og Riisgaard ofte dybt, f.eks. falder McCowatt og dropper ned og lægger den af til f.eks. Larsen, der laver en dybdebold som til de to 10'ere. Så bliver det næsten en 3-5-2. Westh ender også tit inde i midten, og så ryger Riisgaard ud som det brede punkt
Men det er vel også næsten det vi skal til at gøre, hvis vores angribere i efteråret hedder Bogere og McCowatt? Vores (høje) indlægsspil fungerer i hvert fald ikke i år, hvilket nok hænger sammen med at PM, Dalsgaard og pt. Tingager er væk. Vi er langt farligere, når 10'ere eller wingbacks laver cutbacks fra baglinjen, men det kræver jo også at vi spiller os ind i feltet først.

Jeg tror 100% på en kæmpe and her. Måske pessimistisk, men tror 100% handlen bliver kapret af enten BIF eller FCM. De kender nu ca prisen på transferen, men kan overbyde lønnen.

Det er ikke før han præsenteres jeg tror noget som helst på det.
I så fald må BIF eller FCM bare igen sende en stor tak til Farzam, som i sin Bombe Afsløring nærmest opfordrede andre klubber til at komme på banen.

Det kan også være at AGF/CV bare morer sig med at udsende et røgslør, mens vi forhandler færdig med en 9'er. Tænker dog ikke at CV har sådan et overskud i de her dage.

Jeg har fundet nedenstående video på Youtube med McCowatt, den er opdelt i 4 sekvenser.

1. Mellemrum spil på forreste halvdel, det ligner samme rolle som Arnstad, Jørgensen, Bech
2. Presspild i forreste linje
3. Mål
4. Forsvarsaktioner

Hvis man orker at se hele videoen igennem, vil man måske nå til samme konklusion som mig.

McCowatt vil passe perfekt ind i vores spillestil, som i helt perfekt. Jeg er overrasket over hvor god han egentlig er med og uden bold,
han har målnæse, han er synlig ærgerrig, noget jeg synes mangler at blive udviklet lidt hos vores unge talentfulde med også lidt sky spillere.

Han vil være alle pengende værd for os.

Latest posts

Back