New posts

Kamptråd Superliga runde 3: AGF - FC Midtjylland, onsdag d. 02.09. kl 20.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 362
  • Views Views: Views 13K
Added to Calendar: 02-09-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    58
  • Poll closed .
Enig i Kahl har spillet sig op, vi skal også huske når vi vurderer ham, at han ofte er alene når han spiller med Emmery, som unægteligt investerer mere offensivt end defensivt. Camara er min KLARE MoM indtil videre. Emmery kommer tæt efter.

Jeg savner at se Knudsen folde sig ud, han er faldet noget i niveau. Arnstad er ikke nok på bolden, og kom Tobias Bech nogensinde ud til første halvleg?
Andersson desværre bare mere af det samme som vi har set hidtil. Bruun nævnte vi har givet 3 mio euro for at hente ham hjem, det er enten en stor røverhistorie eller et sandt mareridt.

Det er sgu de rutinerede gutter som svigter os, og sig selv i øjeblikket. Vi gør det så svært for os selv, og jeg kan ane en frygt i de fleste spillere. Som om man helst ikke vil have bolden, eller sætte sig selv på spil med det rigtige løb. Vi skal grave dybt i pausen, men når alt kommer til alt så tog jeg fejl da jeg sagde 4-0. Det bliver selvfølgelig 4-1 vi vinder.

KSDH FORHELVETEEE

Stiften har for længst punkteret den med de tre mio. euro.

Det er bare pinligt arbejde eller rettere mangel på samme fra Morten Bruun. Det burde han vide. Overbetalt vrøvlehoved.

Ej. Det bliver lidt komiske Ali for mig det der. Det er super uopmærksomt ikke at være klar på den bold. Han skal kigge på Billing, når han lægger an til aflevering - ikke alle mulige andre steder. Man scanner mellem berøringerne ikke i berøringen. Havde han fulgt den børnelærdom, så havde han pillet den aflevering.

Og når det er sagt, så skal Røsler selvfølgelig følge sin mand også

Ej. Det bliver lidt komiske Ali for mig det der. Det er super uopmærksomt ikke at være klar på den bold. Han skal kigge på Billing, når han lægger an til aflevering - ikke alle mulige andre steder. Man scanner mellem berøringerne ikke i berøringen. Havde han fulgt den børnelærdom, så havde han pillet den aflevering.

Og når det er sagt, så skal Røsler selvfølgelig følge sin mand også
Biling er ikke i nærheden af Kahl da han laver aflevering forbi. Den er tilpas langt væk fra Kahl fordi han skal lukke halvrummet ned samtidig prøve og dække linjen af på overlappet. Den kan han satme ikke nå.

Biling er ikke i nærheden af Kahl da han laver aflevering forbi. Den er tilpas langt væk fra Kahl fordi han skal lukke halvrummet ned samtidig prøve og dække linjen af på overlappet. Den kan han satme ikke nå.
Han bliver nærmest ramt af bolden, så jeg er helt uenig med dig. Han kigger væk på det forkerte tidspunkt og står på flade fødder og kan dermed ikke nå det

Det kan godt være at han ikke kan forsvare. Men han kan fandme angribe. Der SKAL være plads til ham på holdet, og han bør i mine øjne spille hvert et minut han kan holde til. I dag kører han rundt med en mangeårig landsholdsspiller.

100 % Jeg mener efterhånden han er så god vi skal tilpasse spillet mere efter ham - altså væk fra en wingback og op på en wing/10’er, lidt ligesom de har gjort med Jalal i Viborg.

Det kan godt være at han ikke kan forsvare. Men han kan fandme angribe. Der SKAL være plads til ham på holdet, og han bør i mine øjne spille hvert et minut han kan holde til. I dag kører han rundt med en mangeårig landsholdsspiller.
Ja men han skal løse sine pligter som Wingback, ellers må vi spille anden formation.

Latest posts

Back