Hvis CV har nogle forhandlinger igang, så er det med at lyne pengepungen helt op i dag.
Det er kampen mod Sabah, der kommer til at være definerende for vores kommende indtjeningsmuligheder.
Det kunne næsten ikke have været en værre lodtrækning.
Men Benfica vil så til gengæld være en blændende away!
Måske også præcis dét hold af alle, hvor vores chancer for at blive undervurderet og dermed overraske er bedst.
Måske også præcis dét hold af alle, hvor vores chancer for at blive undervurderet og dermed overraske er bedst.
Jeg tør ikke tage til Beograd.
Jeg kan i øvrigt heller ikke, da jeg er på ferie på det tidspunkt.
Men jeg vil da hellere møde Røde Stjerne, for så er vi sikret minimum EL.
Sad på A. Husker det som om, at Troels Rasmussen løb hele vejen op for at sparke straffe, og at han stressede så meget, så han ikke tog sig tid til at få lavet et ordentligt spark.
Sad på A. Husker det som om, at Troels Rasmussen løb hele vejen op for at sparke straffe, og at han stressede så meget, så han ikke tog sig tid til at få lavet et ordentligt spark.
Jeg sad i datidens "VIP" og der sad 100 storrygende portugisere, selvom rygning var udbredt i Danmark også havde jeg aldrig set noget lignende. Udover straffesparket, så sidder dét billede bedst i min erindring.
EDIT: Mener i øvrigt, at jeg den der så Bamse i levende live for første gang, med to hotdogs og en cocio.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.