A-tribunen
A-tribunen er eneste overdækket tribune. A1 er unummererede siddepladser, mens A2-A6 er VIP.
B-tribunen
B2 er unummererede ståpladser. B1 er til udeholdets fans.
C-tribunen
Hele C-tribunen er nummererede siddepladser. Der er desuden kørestolspladser på C8.
D-tribunen
D1 er stemningsafsnittet, som er unummererede ståpladser. Det samme er Ungdomszonen. D2 er Familieafsnittet, som har unummererede siddepladser.
Men hvor dyrt mon det er at sætte tag på de resterende tribuner, når nu man alligevel laver det på den ene langside. Det kan sgu da ikke være alverden i det samlede regnestykke, og det bliver jo alligevel til 2 år formentlig.
Men hvor dyrt mon det er at sætte tag på de resterende tribuner, når nu man alligevel laver det på den ene langside. Det kan sgu da ikke være alverden i det samlede regnestykke, og det bliver jo alligevel til 2 år formentlig.
Tror det er væsentligt dyrere. A-tribunen er, som jeg forstår det, ikke én samlet tribune, men en række mindre "containere", der foldes ud til at være tribuner, der ikke kan rumme ligeså mange mennesker som C-tribunen. Så tror man har prioriteret kapacitet over komfort. Vil også tro, at der skal en del til i forhold til fundament, hvis man skal lave et langt tag over hele C, der ikke har stolper, som dækker noget af udsynet.
Tror det er væsentligt dyrere. A-tribunen er, som jeg forstår det, ikke én samlet tribune, men en række mindre "containere", der foldes ud til at være tribuner, der ikke kan rumme ligeså mange mennesker som C-tribunen. Så tror man har prioriteret kapacitet over komfort. Vil også tro, at der skal en del til i forhold til fundament, hvis man skal lave et langt tag over hele C, der ikke har stolper, som dækker noget af udsynet.
AGF har i hvert fald bekræftet, at de ikke sælger flere billetabonnementer til stemning end der er plads.
Jeg begyndte at blive nervøs for om man ikke var sikret adgang.
Så længe der trækkes billet i det åbne vindue for billetabonnementer inden løssalget åbnes, så er man sikret.
Synes stadig det er lidt træls at jeg skal sidde og være opmærksom på hvornår det vindue er, men i det mindste er der billetter nok.
Så ikke noget med at sidde klar på et bestemt tidspunkt, hvis man har "sæsonkort" til stemning.
AGF har i hvert fald bekræftet, at de ikke sælger flere billetabonnementer til stemning end der er plads.
Jeg begyndte at blive nervøs for om man ikke var sikret adgang.
Så længe der trækkes billet i det åbne vindue for billetabonnementer inden løssalget åbnes, så er man sikret.
Synes stadig det er lidt træls at jeg skal sidde og være opmærksom på hvornår det vindue er, men i det mindste er der billetter nok.
Så ikke noget med at sidde klar på et bestemt tidspunkt, hvis man har "sæsonkort" til stemning.
Jeg så en på Facebook beklage sig over at man ikke kunne trække en plads et andet sted på stadion i Vejlby, når man nu havde købt abonnement hos stemningen. Det var synd for stemningen at der sad nogle der ikke ville lave stemning
Jeg så en på Facebook beklage sig over at man ikke kunne trække en plads et andet sted på stadion i Vejlby, når man nu havde købt abonnement hos stemningen. Det var synd for stemningen at der sad nogle der ikke ville lave stemning
Jo, det er den billigste tribune, så man kan selvfølgelig ikke bruge abonnementet på en af de tribuner, hvor folk betaler mere for at sidde.
På, det nu gamle stadion, kunne man dog godt konvertere "opad" med sit normale sæsonkort (ikke abonnement) mod betaling af differencen.
Det kan man dog næppe i Vejlby.
Det er selvfølgelig træls hvis man har nået det punkt i livet, hvor man gerne vil væk fra stemning,
men der er nok ikke så meget andet at gøre end at bide det i sig to år eller opsige sit abonnement og så håbe på at få siddeplads i løssalg fra kamp til kamp.
Som jeg forstod hende var det et forholdsvist nyt abonnement, der var tegnet efter der blev lukket for andre abonnementstyper
En måde at kunne få en plads på stadion vil jeg tro har været hensigten
Vi er en stor flok der sidder sammen på C6 øvre og har gjort det i rigtig mange år "ca 25" nu skal vi booke sammen hver gang.....jeg kæmper lidt for at minde mig selv om at det er kult i Vejlby....jvf JN!
På Ceres Park har vi i denne sæson i gennemsnit for eksempel haft 35 procent tomme sæder i de sektioner, hvor man har fast plads. Det scenarie vil vi gerne undgå på Vejlby.
Det er dælme også svært at argumentere mod den måde de gør det på, når så mange bare bliver væk uden at frigive deres plads.
På Ceres Park har vi i denne sæson i gennemsnit for eksempel haft 35 procent tomme sæder i de sektioner, hvor man har fast plads. Det scenarie vil vi gerne undgå på Vejlby.
Det er dælme også svært at argumentere mod den måde de gør det på, når så mange bare bliver væk uden at frigive deres plads.
Godt spørgsmål.
Det håber jeg, for deres fravær gætter jeg på er betydeligt højere end 35%
Men det er sikkert en balancegang for JN og Co., da man heller ikke vil risikere at pisse dem af, der betaler gildet.
De kunne også gøre som resten af klubberne i Superligaen og lade være med at fastholde pladserne som navnenoterede Pladsen er jo købt og betalt men kan selvfølgelig ikke sælges 2 gange.
De kunne også gøre som resten af klubberne i Superligaen og lade være med at fastholde pladserne som navnenoterede Pladsen er jo købt og betalt men kan selvfølgelig ikke sælges 2 gange.
Så du tror folk lader være med at frigive i protest? Jeg tvivler på det er hovedårsagen.
Kender flere låner deres faste siddeplads ud til venner, når de ikke selv kan komme.
Har aldrig hørt at de skulle været kommet i problemer af den grund.
Så du tror folk lader være med at frigive i protest? Jeg tvivler på det er hovedårsagen.
Kender flere låner deres faste siddeplads ud til venner, når de ikke selv kan komme.
Nej det tror jeg ikke. Jeg tænker bare ikke de gider bøvle med det, når de har betalt for pladsen. De ville nok være mere animerede, hvis de kunne give videre til en de kender.
Måske ikke direkte i protest, men det er nok en blanding af at man ikke tænker over det og holder muligheden åben meget længe. Hvis jeg bare har 5% sandsynlighed for at komme, så frigiver jeg da ikke min plads til en random person bare så AGF kan tjene dobbelt. Det er JN der er grisk her, og de 35% tomme sæder kunne helt sikkert være meget lavere hvis man gav mulighed for at man kunne give den allerede betalte plads til en ven. Sidder man en gruppe sammen, så gider man da ikke at der kommer en eller anden fremmed og sætter sig i midten. Ja, man kan selvfølgelig rokere rundt, men det er noget bøvl AGF selv har skabt. Vi ar prøvet én gang, hvor en person nægtede at ville rykke plads, så han ikke sad midten af vores 6 pladser (tro det eller lad være). Men det er altså JN's griskhed der skinne igennem her og jeg er slet ikke i tvivl om, at han hellere vil se et tomt forudbetalt sæde, hvis ikke det er betalt to gange. Jeg giver ikke en skid for AGF's klagesang over tomme sæder, når man selv aktivt forsøger at sætte en stopper for at de betalte sæder besættes.
Nej det tror jeg ikke. Jeg tænker bare ikke de gider bøvle med det, når de har betalt for pladsen. De ville nok være mere animerede, hvis de kunne give videre til en de kender.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.