New posts

Champions League 2026/27

• Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 86K
Hvor er kilden på at Rösler ikke ville til AGF med mindre man var i et europæisk gruppespil - det er vist mest et rygte startet herinde uden nogen kilder.
Det kunne godt være min skyld.
Jeg tror jeg fik skrevet noget i stil med, at Rösler kom med en udtalelse, der lød i retning af at han glædede sig til at spille europæisk med AGF. Det fik mig til at bekymre mig (unødigt, håber jeg), om Rösler primært er kommet til Århus for glamouren ved de euorpæiske turneringer. Den relativt korte kontrakt gør i øvrigt ikke noget godt, i forhold til at mane den fornemmelse i jorden.

Men det er - og det kan jeg ikke understrege tydeligt nok - ren spekulation fra min side.

Det kunne godt være min skyld.
Jeg tror jeg fik skrevet noget i stil med, at Rösler kom med en udtalelse, der lød i retning af at han glædede sig til at spille europæisk med AGF. Det fik mig til at bekymre mig (unødigt, håber jeg), om Rösler primært er kommet til Århus for glamouren ved de euorpæiske turneringer. Den relativt korte kontrakt gør i øvrigt ikke noget godt, i forhold til at mane den fornemmelse i jorden.

Men det er - og det kan jeg ikke understrege tydeligt nok - ren spekulation fra min side.
Synes du virkelig transferen på Røsler er specielt stor? AJ er solgt for 400.000 og Røsler købt for cirka to gange så meget?

Jeg synes bare helt generelt fodboldspillere er dyre. Derfor er jeg heller ikke skræmt af, at hente en stopper eller angriber til 2 millioner euro uden den person nødvendigvis skal være den ultimative profil i den kæde. Spillere er bare dyre.

Jeg tror vi skal være påpasselige med, at tillægge alt for megen værdi til der kommer når en spille tiltræde en klub.

Da Røsler for 5-6 måneder siden røg på bænken i Malmø virkede det oplagte at han skulle videre. Om vi dengang fik ham tilbudt gratis, og takkede nej, men bagefter fortrød men skulle betale for ham fordi andre var interesserede, det ved vi ikke. Jeg tvivler på det er tilfældet, ligesom jeg tvivler på det er tilfældet at han ville sikre sig et europæisk gruppespil.

Jeg tror f.eks Brøndby her en større tiltrækningskraft end AGF og FCN, til trods for de ikke spiller europæisk.

Latest posts

Back