New posts

Debat om det midlertidige stadion (Ceres Park Vejlby)

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 859
  • Views Views: Views 65K
Debat om det midlertidige stadion (Ceres Park Vejlby)
Jeg hen3 hentede 3 på mit sølvabonnement + købte yderligere 3 = 6 billetter. VIlle gerne have haft på C7 eller 8, men måtte købe på A8 efter flere forgæves forsøg, hvor billetter der synede fri på oversigten, pludselig blev angivet som reserveret. Kan godt frygte det bliver svært til de afsluttende kampe at komme til at få siddeplads på sølvabonnement!

Last edited:
AGFs kvinder spiller på Ceres Park Vejlby lige nu. Selv efter kamp for 2 dage siden er banen med længder bedre end de fleste andre suppestadions. Thumbs up til greenkeeper teamet.
Ja. Det er godt arbejde.

Når vi nu er på den anden side af sneen, så er Vejlby også ret ideelt til en god græsbane.

Sol og vand fordeles lige - så at sige - på et så åbent stadion. Der er visse stadions der bøvler med områder der er i skygge det meste af dagen på denne årstid.

Jeg havde desværre kollegaer på mit gamle arbejde, meget unge kollegaer, som brugte det udtryk... det er derfor jeg ved, hvad det betyder. Popsmart hipsterlort! Jeg ORKER det ikke!
Jeg har det mere stramt med pour over til 175 kr koppen (altså håndskænket filterkaffe). Det er heldigvis også mest en ting øst for Storebælt.

Jeg har det mere stramt med pour over til 175 kr koppen (altså håndskænket filterkaffe). Det er heldigvis også mest en ting øst for Storebælt.
Så snart det skal hedde noget smart, amerikansk og koste afskyelige summer, bliver jeg ultra-jysk, gammel og kontrær.
Jeg holder meget af god kaffe. Men dén pris er jo cirkuspenge, det giver INGEN mening!

Latest posts

Back