New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 675K
Ny Ceres Park
Det er jeg nu ikke nervøs for. Det bør der være ret entydige undersøgelser om at det ikke er et problem.

Samme kommune hvor man byggede et atletik stadion så alle kunne se skoven eller samme kommune hvor Letbanen ikke må blive forkølet.

Det vil være verdens mindste overraskelse, hvis det viser sig, banen er gravet for dybt ned. En rigtig Århus historie.

Same difference, tror jeg nok, men der kommer nogle tunge pokalkampe, ingen tvivl om det..!
Im Just Kidding American GIF by Adult Swim

Det er alligevel vildt nok at man så hurtigt har den slags på plads når det tager 2 hele år at bygge stadion færdigt. Jeg ved ikke en fløjtende fis om den slags, men jeg kan ikke lade værre med at tænke at det havde stået færdigt på den halve tid andre steder.
Vi skal også tænke på, at de vel har brugt en 9 måneders tid på at komme hertil allerede.

Det er alligevel vildt nok at man så hurtigt har den slags på plads når det tager 2 hele år at bygge stadion færdigt. Jeg ved ikke en fløjtende fis om den slags, men jeg kan ikke lade værre med at tænke at det havde stået færdigt på den halve tid andre steder.
Kan de måske få hjælp fra dem der klarede på 5 år at forvandle Notre Dame fra en brandtomt til en kulturperle helt i verdenstoppen? Ja, okay. Den kostede også 5 gange så meget, men vi kan også klare os med noget mindre finish 😉.

Kan de måske få hjælp fra dem der klarede på 5 år at forvandle Notre Dame fra en brandtomt til en kulturperle helt i verdenstoppen? Ja, okay. Den kostede også 5 gange så meget, men vi kan også klare os med noget mindre finish 😉.
Jeg har stukket kongelundentyperne telefonnummeret til den ansvarlige for byggeriet af Berlin Brandenburg. De var ellevilde. Tro mig.

De seneste indlæg omkring "stolelegen" på det midlertidige stadion, er flyttet til nedenstående tråd. Sørg venligst for at holde al debat omkring det midlertidige stadion i den rigtige tråd, tak.

Latest posts

Back