Skadessituationen S Sydhavnen Experienced member Today at 3:42 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #1,861 Thomas K said: Jeg tror Poulsen skal passe på med at udtale sig om sådanne ting Click to expand... Click to shrink... Eller også tog de fejl og er blevet klogere sidenhen? Man behøves ikke at spekulere i alt der bliver sagt og gjort, trods alt.
Thomas K said: Jeg tror Poulsen skal passe på med at udtale sig om sådanne ting Click to expand... Click to shrink... Eller også tog de fejl og er blevet klogere sidenhen? Man behøves ikke at spekulere i alt der bliver sagt og gjort, trods alt.
T Thomas K Experienced member Today at 3:44 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #1,862 Sydhavnen said: Eller også tog de fejl og er blevet klogere sidenhen? Man behøves ikke at spekulere i alt der bliver sagt og gjort, trods alt. Click to expand... Click to shrink... Præcis. Og derfor skal han nok lade være med at udtale sig om ting han ikke rigtig har viden om. Tingager kunne ikke blive mere alder af spille. Links var ikke skadet. Måske han skal være mere påpasselig med de lægefaglige vurderinger Såment bare et det jeg mente
Sydhavnen said: Eller også tog de fejl og er blevet klogere sidenhen? Man behøves ikke at spekulere i alt der bliver sagt og gjort, trods alt. Click to expand... Click to shrink... Præcis. Og derfor skal han nok lade være med at udtale sig om ting han ikke rigtig har viden om. Tingager kunne ikke blive mere alder af spille. Links var ikke skadet. Måske han skal være mere påpasselig med de lægefaglige vurderinger Såment bare et det jeg mente
Alsgaard Today at 4:22 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #1,863 Thomas K said: Præcis. Og derfor skal han nok lade være med at udtale sig om ting han ikke rigtig har viden om. Tingager kunne ikke blive mere alder af spille. Links var ikke skadet. Måske han skal være mere påpasselig med de lægefaglige vurderinger Såment bare et det jeg mente Click to expand... Click to shrink... Måske det er det han har fået af vide fra lægestaben?
Thomas K said: Præcis. Og derfor skal han nok lade være med at udtale sig om ting han ikke rigtig har viden om. Tingager kunne ikke blive mere alder af spille. Links var ikke skadet. Måske han skal være mere påpasselig med de lægefaglige vurderinger Såment bare et det jeg mente Click to expand... Click to shrink... Måske det er det han har fået af vide fra lægestaben?
T Thomas K Experienced member Today at 4:44 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #1,864 Alsgaard said: Måske det er det han har fået af vide fra lægestaben? Click to expand... Click to shrink... Lige efter kampen? Jeg tvivler. Der var en læge herinde der påstod der ikke fandtes skader der ikke potentielt kunne forværres ved at spille. Men ja, kan sagtens være klubbens læger mener noget andet.
Alsgaard said: Måske det er det han har fået af vide fra lægestaben? Click to expand... Click to shrink... Lige efter kampen? Jeg tvivler. Der var en læge herinde der påstod der ikke fandtes skader der ikke potentielt kunne forværres ved at spille. Men ja, kan sagtens være klubbens læger mener noget andet.
E E_F_ Well-known member Today at 5:15 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #1,865 Thomas K said: Der var en læge herinde der påstod der ikke fandtes skader der ikke potentielt kunne forværres ved at spille. Click to expand... Click to shrink... Var det ikke en læg-læge-mand, der skrev det?
Thomas K said: Der var en læge herinde der påstod der ikke fandtes skader der ikke potentielt kunne forværres ved at spille. Click to expand... Click to shrink... Var det ikke en læg-læge-mand, der skrev det?