Transfervindue Sommer 2026
Jeg tror klubberne skal vænne sig til at spillerne bare bliver dyrere og dyrere.Jeg synes virkelig, at sommerens transfervindue har udviklet sig meget mærkeligt. Er det kun mig, som synes det er underligt, at der har været så få store transfer i Danmark i år og så mange fans, der stadig skriger på forstærkninger? Vi har selvfølgelig diskuteret AGF transfervindue til døde, men vi ser vel reelt samme utilfredshed fra fans af de øvrige topklubber.
FCK fans er virkelig utilfredse med den manglende topkvalitet på angriber positionen og fløjene. Mener at have læst, at de mangler over halvdelene af målene fra sidste sæson nu. FCM har fået Rasmus NK, men han er jo lidt en speciel case med hans historik i mente. Ellers har de ikke rigtig fået noget ind fra øverste hylde. Så var vi Brøndby, der har støvsuget den danske liga for talent, men FCN har haft truppen på plads stort set fra start.
Er den danske liga blevet mindre attraktiv det sidste år? Har vi fans for høje forventninger til, hvad vi kan tiltrække? Eller har vi bare ikke lysten til at bruge økonomien til at tiltrække de spillere?
Budgetter skal ændres. Aftaler med sponsorer osv ligeså.
Ladefoged er vel et glimrende eksempel. End ikke scoret i Superligaen. God i den næstbedste svenske række. Fremragende start i den bedste svenske og så er han så dyr at få danske klubber ville kunne købe ham