Transfervindue Sommer 2026
Hvis han skifter til AGF i dag eller i morgen er det nok ikke helt rigtigt at han ikke har hørt noget på det her tidspunkt, men der er alligevel ikke noget i kommentaren der er en afvisning af at det kan ske. Han ville åbenbart også gerne videre, men jeg ved så ikke om det familiære kan betyde noget, det er trods alt relativt kort afstand de skulle flytte. Jeg tror han kunne være et fint alternativ til Kahl, men jeg tror dog ikke på den, om ikke andet vil det være meget usædvanligt at AGF henter en spiller hvor rygtet om interessen har været fremme andet end lige op til at handlen gennemføres. Desuden spillede han i går.Jeg læser den lidt anderledes:
"Jeg håber helt vildt på en handel og har gjort klubben opmærksom på Jeg gerne vil afsted. Men jeg er naturligvis ikke et pattebarn som Magnus Jensen og giver 100% for Haderslev, så længe jeg er i klubben".
Det er ikke tegn på han har en kontrakt til underskrift/ et lægecheck indenfor de nærmeste timer, enig. Men jeg vil kun tolke det som 'ikke lige oppe over', og på ingen måde som 'ikke aktuelt'