New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 11K
  • Views Views: Views 702K
Transfervindue Sommer 2026
Transfermarkt opgør hans positioner spillet sådan her. Han står som angriber mod OB i den her sæson (også på bold.dk,) men han har kun to kampe opgjort som angriber for Silkeborg, resten er for Helsingør i førstedivision. Han kan måske vikariere der, men det vil overraske mig hvis vi henter ham som 9’er. Umiddelbart tror jeg også det er en anden type angriber vi henter, lidt mere en til indlæg.
1788245427423.webp

Tobias Bech har været i AGF i 3 år og har 2 år tilbage på kontrakten. Det ville give mening for ham og os med et salg nu. Men der skal selvfølgelig være en køber, der er klar til at give boksen. Jeg tror han har brug for et sceneskifte for at lægge yderligere på. Ellers vil udviklingen nok stagnere lidt her i Aarhus. Vi er jo også en sælgende klub og har ikke lavet et salg oven på mesterskabssæsonen.

Det er dig der siger, at han CV kan tage fri.
Du tror da ikke selv på, at CV holder fri? 🙂
Men du får et par travle dage, hvor du et par gange i timen vil gentage det samme postulat.
Men tillykke med de 200 posts vedrørende CV, som du har lavet i denne tråd.
CV har udtalt til stiften, at han ikke gider og lukke aftaler den sidste dag i vinduet.
Men det er han nok ikke helt herre over selv. Lykkedes det ikke med en CB og 9er i dag (hvis det er noget han jagter) så må han jo på den igen, igen i morgen

Det er dig der siger, at han CV kan tage fri.
Du tror da ikke selv på, at CV holder fri? 🙂
Men du får et par travle dage, hvor du et par gange i timen vil gentage det samme postulat.
Men tillykke med de 200 posts vedrørende CV, som du har lavet i denne tråd.
Tak for det, har du tal på dem - det er jo en form for jubilæum, selvom de jo nok drukner en del i de mere end 11.000 posts der er i denne tråd ;)

Tobias Bech har været i AGF i 3 år og har 2 år tilbage på kontrakten. Det ville give mening for ham og os med et salg nu. Men der skal selvfølgelig være en køber, der er klar til at give boksen. Jeg tror han har brug for et sceneskifte for at lægge yderligere på. Ellers vil udviklingen nok stagnere lidt her i Aarhus. Vi er jo også en sælgende klub og har ikke lavet et salg oven på mesterskabssæsonen.
Vi har da lige solgt Abbew ;)

Og det var der jo også god gang i for et 2-3 uger siden. Men siden er det gået i stå og ham jeg havde det det fra, tror ikke det kommer til at ske alligevel. Men ellers enig, han udvikler sig næppe yderligere, så hvis vi kunne få en 5-6 stykker, så afgang.

Præcis.

Spørgsmålet er også om den noget lunke sæsonstart for Bech lukker for en handel, da AGF naturligvis også vil kræve en pæn pris for ham.

Timingen er/var ellers rigtig.

Nej jeg har ikke talt dem for mit liv skal ikke gå med dine utallige indlæg.
Det er fedt med en bruger der aldrig skriver noget, som kritiserer brugere for at skrive - jeg er ikke sikker på at du helt har forstået konceptet på AGF-Forum, der er ikke en journalistisk stab som leverer indhold til siden, det er noget vi selv skal gøre, og hvis det ikke er tilfredsstillende, så skal du måske finde et andet sted at sprede din galde?

Det er fedt med en bruger der aldrig skriver noget, som kritiserer brugere for at skrive - jeg er ikke sikker på at du helt har forstået konceptet på AGF-Forum, der er ikke en journalistisk stab som leverer indhold til siden, det er noget vi selv skal gøre, og hvis det ikke er tilfredsstillende, så skal du måske finde et andet sted at sprede din galde?
Du må have en god dag 🙂

Jeg har bare indtryk af mange ligheder i SIFs 3-4-3 og vores.

Som de kun har spillet i denne sæson og som måske fortolkes anderledes.

Jeg skal ikke afvise, at McCowatt kan spille centralt på midten i vores system, men det ville være et kæmpe sats i min bog. Det svarer lidt til at omskole Sebastian Jørgensen til Yakobs plads.

Måske virker det, men havde det så ikke været meget mere oplagt med en mere "naturlig" central midtbanespiller?

Latest posts

Back