New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 11K
  • Views Views: Views 715K
Transfervindue Sommer 2026
Jeg har fundet nedenstående video på Youtube med McCowatt, den er opdelt i 4 sekvenser.

1. Mellemrum spil på forreste halvdel, det ligner samme rolle som Arnstad, Jørgensen, Bech
2. Presspild i forreste linje
3. Mål
4. Forsvarsaktioner

Hvis man orker at se hele videoen igennem, vil man måske nå til samme konklusion som mig.

McCowatt vil passe perfekt ind i vores spillestil, som i helt perfekt. Jeg er overrasket over hvor god han egentlig er med og uden bold,
han har målnæse, han er synlig ærgerrig, noget jeg synes mangler at blive udviklet lidt hos vores unge talentfulde med også lidt sky spillere.

Han vil være alle pengende værd for os.

https://youtu.be/8aMDDe2YP4U?si=JuHCt8mixNskgqzQ
Tror der er noget galt med dit link

I så fald må BIF eller FCM bare igen sende en stor tak til Farzam, som i sin Bombe Afsløring nærmest opfordrede andre klubber til at komme på banen.

Det kan også være at AGF/CV bare morer sig med at udsende et røgslør, mens vi forhandler færdig med en 9'er. Tænker dog ikke at CV har sådan et overskud i de her dage.
CV har ikke overskud til at huske sin hat

Skal det forståes som en generet opfordring til alle brugere herinde om at ignorere mig? - Det lyder da ualmindeligt sympatisk.

Men du skal da være velkommen til skabe dit eget ekkokammer.

Det skulle forståes som at jeg ved der er flere der har brugt den på dig allerede, og at jeg forstår dem.. Og det vil bruge ignorer knappen må folk selv om, men ærligt, så mener jeg du og et par andre reelt set forpæster tråden med en helt uhyggelig negativitet, bygget på egne "fantasier" omkring hvordan tingene fungere, og bygger jeres konklutioner på noget, som der ikke er hold i.

Så tag det her som det sidste fra mig, for ærligt er min tid for kort til sådan en omgang... Og dette er ikke kun rettet imod dig.
God debat fremover

Og ved vi med sikkerhed at McCowatt har været til lægetjek - og hvordan det gik?

Jeg tænker du skal se det som en opfordring til at stramme lidt op.
Jeg kan sagtens følge nogle brugeres behov for at der rettes ind efter partilinjen, og at der udvises blind loyalitet til den store leder og alle dennes handlinger. Særligt når man har været underlagt Michael Johansens regime i så mange år. Problemet ved at indføre censur er bare at det bliver et dødt forum, hvor alle bare retter ind, af frygt for at blive overfaldet af de loyale partisoldater. Så jeg kommer ikke til at “stramme op”, jeg kommer til fortsat at kalde det som jeg ser det, og forholde mig konstruktivt kritisk til det der bliver gjort i ledelsen.

Det har ikke været godt nok at man endte i den situation i kval kampene, hvor man skadede en nøglespiller og var tvunget til at give seniordebut til to U19 spillere, det er der også mange, ikke bare herinde, der har sagt efterfølgende. Jeg kan godt følge at man er nød til at gå til yderligheder, når man føler at man har et helt særligt ansvar for den stramme partilinje og loyalitet, og at det kan være vanskeligt, når de eneste modargumenter man kan komme frem til, er hvor svært det er at hente spillere tidligt (undtagen selvfølgelig alle dem der godt kunne hentes tidligt, men det var så desværre alle sammen nogen vi ikke kunne bruge).

I så fald må BIF eller FCM bare igen sende en stor tak til Farzam, som i sin Bombe Afsløring nærmest opfordrede andre klubber til at komme på banen.

Det kan også være at AGF/CV bare morer sig med at udsende et røgslør, mens vi forhandler færdig med en 9'er. Tænker dog ikke at CV har sådan et overskud i de her dage.
Hvis han skulle have nogen indflydelse på den måde, skulle han nok have adviseret dem direkte inden om de informationer han selv havde fået og så skulle hans Xeet indikere at de havde svaret at de måske ville reagere på det. Hvis han med med det Xeet ville sende en opfordring gør det næppe nogen forskel, de hører jo hvad der rør sig i andre klubber og kan selv beslutte om de skal forhøre sig når de hører en pris. Hvis andre skulles lokkes på banen til sidst er det vel mest sandsynligt at det kom fra agenten der håbede på flere penge til ham selv og McCowatt. Jeg tror Farzam er velvilligt talerør når visse klubber vel have noget ud og så betaler de med lidt information til rygtemøllen, men det er lidt noget andet.

Jeg kan sagtens følge nogle brugeres behov for at der rettes ind efter partilinjen, og at der udvises blind loyalitet til den store leder og alle dennes handlinger. Særligt når man har været underlagt Michael Johansens regime i så mange år. Problemet ved at indføre censur er bare at det bliver et dødt forum, hvor alle bare retter ind, af frygt for at blive overfaldet af de loyale partisoldater. Så jeg kommer ikke til at “stramme op”, jeg kommer til fortsat at kalde det som jeg ser det, og forholde mig konstruktivt kritisk til det der bliver gjort i ledelsen.

Det har ikke været godt nok at man endte i den situation i kval kampene, hvor man skadede en nøglespiller og var tvunget til at give seniordebut til to U19 spillere, det er der også mange, ikke bare herinde, der har sagt efterfølgende. Jeg kan godt følge at man er nød til at gå til yderligheder, når man føler at man har et helt særligt ansvar for den stramme partilinje og loyalitet, og at det kan være vanskeligt, når de eneste modargumenter man kan komme frem til, er hvor svært det er at hente spillere tidligt (undtagen selvfølgelig alle dem der godt kunne hentes tidligt, men det var så desværre alle sammen nogen vi ikke kunne bruge).
Det begynder at blive lidt patetisk. Se nu lidt indad og kom tilbage til den gode, kritiske og eftertænksomme debatstil du sagtens magter.

Det begynder at blive lidt patetisk. Se nu lidt indad og kom tilbage til den gode, kritiske og eftertænksomme debatstil du sagtens magter.
Enig det har klart taget overhånd med den måde man bliver overfaldet på, når man forholder sig konstruktivt kritisk til den måde klubben har håndteret det i forbindelse med kvalkampene. Det kammer klart over og bliver for meget.

De skal lige have 9eren på plads og så annocerer de to på én gang og lukker samtidig transfervinduet, så der kan fokuseres på kampen i morgen.
....ønsker jeg.
I en verden, hvor "content is king", og alt handler om at smøre alle nyheder så tyndt ud som muligt for at skabe mest muligt indhold, der kan generere trafik og likes, er det nok desværre ikke et realistisk ønske :(

Latest posts

Back