New posts

Kamptråd Superliga 24/25: Runde 3: AGF - SJF, fredag d. 02.08. kl 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 166
  • Views Views: Views 13K
Added to Calendar: 02-08-24

hvordan ender kampen?

• Total voters
    45
  • Poll closed .
7 mål i åbent spil...

Kæmpe kontrast til sidste sæson hvor vi kæmpede med den del. Til gengæld elendige hjørnespark i starten i dag - de sad ikke i skabet. Nu skal vi bare have begge dele til at spille samtidig, så vi kan lege med hos de store.

Uwe er stille og rolig ved at leve op til sit løfte om heavy metal fodbold. Glimrende og over til dig SIB.

Det spillemæssige er også en kontrast til sidste sæson og spillerne ser noget mere komfortable ud. Nu må det være som du skriver - over til SIB og sørge for bredden er der, så vi er klar til skader/karantæner og forhåbentlig kan bygge på topniveauet. Sæt igang!

Flot, flot anden halveg! Især første halvdel af den var jo absolut topklasse af, hvad man kan forvente at se i Superligaen.
Ja ja - det var mod en oprykker, men man skal jo stadig være der, ellers er forskellen altså ikke større.
AJ lignede mest af alt én, der ikke har husket at hydrere i løbet af dagen. Amatørfejl, hvis det er det, men det var sådan det så ud for mig: han satte sig ned, og faldt så om. Han kunne med andre ord mærke, den ikke var helt god. Jeg tænker han er tilbage i næste kamp, nu med fokus på energiindtag og hydrering.
Akoto er vist ikke bygget til elitesport. Stakkels mand.

Kampen som helhed er jeg mere end tilfreds med. Første halveg var ikke køn, men vi kontrollerede kampen ret fint og var kyniske, når de blottede sig. Dét har vi ikke været så gode til.

4-0 vil i øvrigt altid være godkendt. Hvor er det dog længe siden, jeg har siddet den sidste halve time med helt ro i dunken. Det var sjovt at prøve.

AJ lignede mest af alt én, der ikke har husket at hydrere i løbet af dagen. Amatørfejl, hvis det er det, men det var sådan det så ud for mig: han satte sig ned, og faldt så om. Han kunne med andre ord mærke, den ikke var helt god.
De klip jeg har set, hvor spillere er tæt på at sluge deres egen tunge.. Det er for det meste på den samme måde. Mærker noget ikke er som det skal være, sætter sig lidt ned (eller forsøger), og så falder man pludselig helt sammen.

Jeg frygtede det værste, men dejligt han er okay og så må man håbe det bare er dehydrering.

Last edited:
Fedt, fed kamp. Synes også 1. halveg var helt ok. Sønderjydske ændrede lidt formation et par gange, hvilket vi kæmpede lidt med at justere presset efter. Men fra Bechs drøn var der kun et hold på banen. Og 4-0 målet er det flotteste jeg har set fra vores side i lang, lang tid.

Super trist for Akoto - det ligner en længere pause. Heldigvis så Callø ret naturlig ud som 6'er, så han må lige lave en AC indtil der kan blive hentet et par midtbaner...

Dejlig kamp, hvor vi viste agressivitet pres, kontrol med bolden, flot spil og evnen at skabe chancer og-lige-ved chancer i åbent spil.

øvrige refleksioner;
- MEM på landsholdet
- fantastisk med to PM-mål
- Bech igen, god i det opbyggende spil
- Kahl var solid, udover den glidende tackling der gav en chance
- brandhof var god, han bliver vigtig i denne sæson tror jeg.
- synd for akoto
- Anderson ligner en som mangler selvtillid, ærgerligt han ikke fik noget output i en kamp som denne.

Latest posts

Back