New posts

Superligaen 2026/2027

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 70K
Muligvis helt forkert tråd, men i så fald sletter jeg bare.
Mest en kuriositet og klar forskelsbehandling der eksisterer for de to store klubber og alle os andre.
Midtjylland fans har råbt racistiske ytringer, men straks låses artiklen, så ingen kan kommenterer…

Helt identisk situation med agf - 4 opfølgningsartikler om hvor dumme agf er, og hvor kommentarsporet har frit spil: https://bold.dk/fodbold/stillinger/...ruppe-tager-afstand-fra-racisme-efter-topbrag

SIF, har heller ikke samme mediebeskyttelse:

Muligvis helt forkert tråd, men i så fald sletter jeg bare.
Mest en kuriositet og klar forskelsbehandling der eksisterer for de to store klubber og alle os andre.
Midtjylland fans har råbt racistiske ytringer, men straks låses artiklen, så ingen kan kommenterer…

Helt identisk situation med agf - 4 opfølgningsartikler om hvor dumme agf er, og hvor kommentarsporet har frit spil: https://bold.dk/fodbold/stillinger/...ruppe-tager-afstand-fra-racisme-efter-topbrag

SIF, har heller ikke samme mediebeskyttelse:

Jeg tænker det kan være fordi det igår blev råbt i forbindelse med noget Palæstina demo. Så plejer det altid at stikke totalt af med crazy kommentarer..

Tv2 har noget video fra seancen i byen - ikke ligefrem flatterende for Fcm's fans. Helt generelt burde man nok bare holde sig til fodbold som fan.

fcm har store problemer med højreradikal ekstremisme i deres aktive fanmiljø. Det skal bare stoppes inden det får lov til at løbe løbsk.

Jeg har læst bold artiklen om hvad de forskellige klubber foretager sig i landsholdspausen.

Det er ikke alle klubber som beskriver hvad de gør i detaljer men AGF er den eneste klub som har givet spillerne fri i 7 dage (21-28 Sep)...De fleste andre klubber har givet et par enkelte fridag ekstra.

Det ville på ingen måde være et problem hvis vi ikke lå hvor vi gør.

Jeg har læst bold artiklen om hvad de forskellige klubber foretager sig i landsholdspausen.

Det er ikke alle klubber som beskriver hvad de gør i detaljer men AGF er den eneste klub som har givet spillerne fri i 7 dage (21-28 Sep)...De fleste andre klubber har givet et par enkelte fridag ekstra.

Det er da langt fra et problem, at holde ferie - hvis det er dét man mangler. Man kan også tage på overlevelsestur eller blot træne. Det kan kun træneren og staben vurdere. Jeg håber spillerne kommet restitueret og klar til, at forbedre sig når de er tilbage.

Jeg tror det er meget indivuiduelt hvad der virker, men dét der virker er fint med mig. Efter 7 nederlag i træk aflyser Links sin ferie, selvtræner hele sommeren og spiller sin bedste sæson. Jeg tror det er anderledes for andre.

Nu har og kan jeg ikke læse artiklen, men i kommenteringen til OB mod FCM snakkede den ene kommentator om, at FCM ville holde 8 dages fri.
Om det passer med boldartiklen, ved jeg ikke.

Det er da langt fra et problem, at holde ferie - hvis det er dét man mangler. Man kan også tage på overlevelsestur eller blot træne. Det kan kun træneren og staben vurdere. Jeg håber spillerne kommet restitueret og klar til, at forbedre sig når de er tilbage.

Jeg tror det er meget indivuiduelt hvad der virker, men dét der virker er fint med mig. Efter 7 nederlag i træk aflyser Links sin ferie, selvtræner hele sommeren og spiller sin bedste sæson. Jeg tror det er anderledes for andre.

Måske er den ferie givet rigtig godt ud, med tanke på hvordan de så ud kort inde i sæsonen. Hovedet trænger måske også til et hvil sammen med familien.

Jeg tænker til gengæld Phil Mansfield må have travlt i ugerne derefter - det er som om spillerne har en "mental blokering" der pt. gør de ikke helt kommer ud over rampen. Den måde de stillede sig tilbage på i mod Horsens, lignede i hvert fald tidligere tiders udfordringer. Vi skal helst tilbage til sidste sæsons mantra, hvor vi troede på det kunne lade sig gøre indtil sidste fløjt.

Flere spilleres tempo og ugidelighed og de mange skader, gør vel at det kan give fin mening at give dem ro efter nogle hårde måneder siden Superligaen og Europa startede.

Jeg er dog enig i at det signalmæssigt kan se dumt ud, men hvis det netop er træthed, såvel fysisk som mentalt, der gør, at nogle af de mange uafgjorte ikke er endt med tre point,
så er det måske fint nok at de lige får lov til koble lidt af.

Nu har og kan jeg ikke læse artiklen, men i kommenteringen til OB mod FCM snakkede den ene kommentator om, at FCM ville holde 8 dages fri.
Om det passer med boldartiklen, ved jeg ikke.
Det sagde de også i Mediano. Bejimo har også udtalt, at han skal en tur til Santorini på ferie, hvis han ikke bliver indkaldt til Sveriges landshold.

Agf spillerne har haft sommerferie fra 19 Maj til 16 Juni. Vi er 3 mdr inde i sæsonen. Er det virkelig nok til at der er brug for ferie?

Jeg ser en trup som har brug for at blive sammenspillet og der skal sættes en stamme.
Næppe et fysisk behov.
Snarere mentalt.
De ligner virkelig nogen der har behov for at få et break fra det hele.

Forhåbentlig kommer de tilbage hver især med ny god energi og kan fornyet bidrage til kollektivet.

Latest posts

Back