New posts

Talentarbejdet i AGF

• Thread starter Thread starter Snurre Snup
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 373K
Talentarbejdet i AGF
En ringe halvleg for begge hold, ingen formår rigtig at sætte sig på løjerne. AGF snydt for noget der umiskendeligt lignede et straffespark, da FCMeren var ved at hive trøjen af Emil Helt.
I den anden ende scorer FCM til 1-0 efter en rigtig dårlig clearing af en forsvarsspiller, jeg så ikke hvem.

Adam Fuglsang er gået ud kort inden pausen, ind kom William Laugesen som er forsvarsspiller

En ringe halvleg for begge hold, ingen formår rigtig at sætte sig på løjerne. AGF snydt for noget der umiskendeligt lignede et straffespark, da FCMeren var ved at hive trøjen af Emil Helt.
I den anden ende scorer FCM til 1-0 efter en rigtig dårlig clearing af en forsvarsspiller, jeg så ikke hvem.

Adam Fuglsang er gået ud kort inden pausen, ind kom William Laugesen som er forsvarsspiller
Mon Ime skal op på en 6’er?

Camara udvikler sig bare kamp fra kamp - indtil videre en rigtig stærk kamp fra hans side, lige nu kan jeg ikke se hvorfor han ikke skal blive fast Superligaspiller inden for 1 års til 1½ års tid.
Samme problem som Ime. Fremragende forsvarer. Men på f.eks målspark ender han alt for ofte med at losse bolden væk.

I en 4’er vil han være suveræn

Synes han spil med bolden er blevet rigtig meget bedre
Igen. Meget enig. Men han mangler ikke noget fysisk ellet på fart. Han mangler lidt på boldomgang, og der går fremad og så forsvarer han nogle gange “forkert” fordi han kan kompensere på fart og fysik. Det sidste skal han matches på et højere niveau for at løse.

Latest posts

Back