Så er det i morgen det sker!
Jeg har tømt posen, rystet grundigt, og puttet de samme bolde i igen.
Jeg dropper trænere der koster transfer, det er for dyrt at skulle købe Nørgaard eller Kent fri.
AGF er stadig på profil-jagt og Werges første profeti vægter tungt. Derfor er min liste nu
Hoff-Thorup
Svensson
Hjulman (et år siden DBU og ingen rygter)
Tullberg (antager han har klausul)
Kent Nielsen (hvis han har klausul)
Haderslev Nørgaard (hvis klausul/billig)
Peter Rudbæk
Per Frandsen
Jeg vælger at vende Nørgaards exit fra Brentford om ... Hans beslutning om at smutte og rejse jorden rundt ... indtil næste ansættelsesvindue åbner til vinter ... er, at han ikke får jobbet hos AGF i denne omgang.
Det to øverste er mine bedste bud. Mere power fra Svensson, men bedre kendskab til ligaen og resultater får mig til at hælde i retning af Hoff-Thorup.
Og er man klar på H-T, må Hjulman også være ekstremt spændende. Der har ikke været rygter (?), så han er ikke på blokken nogen store steder. Spørgsmålet er om han gider mere ... ikke bare AGF, men trænerjobbet generelt. Måske fylder han gymnastiksale landet over med ufortyndet godhed? (Trods den lettere sarkastiske tone ser jeg ham som et scoop, hvis han er med mentalt).
Edit: hvis det ikke er i morgen, så i overmorgen da, eller torsdag? Eller fredag...