New posts

Trænertråden

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 226K
Jamen alle kan vel fyres på et tidspunkt. Men at snakke om det nu? Manden har fået amputeret sit hold, og ikke fået de forstrækninger vi alle ønsker. 2 af dem vi fik, kom for 3 dage siden.

Jeg opfordrer folk til at trække lidt luft ind.
Vi snakker om fremtiden, vi sidder ikke på et forum og langer fyresedler ud nu og her. Hvis JP ikke kan få denne trup på ret køl i forhold til nedrykning inden vinterpausen, så kan jeg ikke se nogen vej udenom.

Det gør vi vel også?

Men så meget er der heller ikke skiftet ud på holdet. Vi er spiller for spiller bedre end Silkeborg og alligevel virker det ikke. Den del ligger på JP.

Du skrev at JP er problemet?

Jeg fritager ikke JP, men at snakke fyring efter 6 kampe, er for mig, en kæmpe joke.

Du skrev at JP er problemet?

Jeg fritager ikke JP, men at snakke fyring efter 6 kampe, er for mig, en kæmpe joke.

Jeg skrev også:

Vi kommer selvfølgelig ikke til at rykke ned, men om vi kommer til at ligge med i top seks afhænger ikke af tilføjelser til spillertruppen, men afhænger udelukkende af i hvilken udstrækning JP forstår, hvor meget af succesen i sidste sæson skyldes arven fra hans forgænger og foretage de nødvendige justeringer.

Last edited:
Første mesterskab i 40 år, suverænt vundet. Slår Poznan og får os i CoL. 6 kampe i suppen, og nu vil folk simpelthen fyre JP.

Jeg tror jeg skal have en pause herinde fra.

For mig handler det ikke om JP. For mig handler det om, at den nuværende situation er meget, meget svær at vende for nogen træner.

Det er heller ikke fordi, jeg synes, at JP nødvendigvis skal fyres. Men jeg håber, at CV har overblikket til at træffe den beslutning om nødvendigt.

Men at Serra scorer to gange i de døende minutter og vi redder 2-2 er måske lige præcis det, holdet har brug for.

For mig handler det ikke om JP. For mig handler det om, at den nuværende situation er meget, meget svær at vende for nogen træner.

Det er heller ikke fordi, jeg synes, at JP nødvendigvis skal fyres. Men jeg håber, at CV har overblikket til at træffe den beslutning om nødvendigt.

Men at Serra scorer to gange i de døende minutter og vi redder 2-2 er måske lige præcis det, holdet har brug for.

Jeg stoler mere på JP end CV oven på de sidste 13 måneder.

JP kan naturligvis godt blive fyret på et tidspunkt, men den negative stime skal være meget længere end nu. Det skal være scenariet, hvor man tror, at holdet rykker ned, hvis ikke man gør noget drastisk på trænerposten. Der er vi ikke endnu, selvom der er krise i AGF.

JP kan overleve en dårlig sæson, men ikke en nedrykning - sådan lidt simpelt sagt.

Jeg tror jeg skal have en pause herinde fra.

Så er vi to.

David kunne ikke finde nogen løsninger, vi tabte og tabte og spillede noget forfærdelig ringe fodbold.
Uwe kunne ikke tage de næste skridt og kunne ikke vinde. Spillet var ikke helt så dårligt som under David men dælme heller ikke godt.

Vi spiller stadig ok fodbold i langt de fleste kampe inkl. i dag, hvor Carstensen brænder en stor chance og kort efter begår straffe. Det er bare sæsonen hidtil.

Alt skal og kan blive bedre men overhovedet stille spørgsmålstegn ved JP...men ok stemningen herinde de sidste par måneder har også været frygtelig. (men jeg har heller ingen ambitioner)

Latest posts

D
Replies
776
Views
52K
Back