Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
Stone Cold
Experienced member
Det er fuldstændig surrealistisk. Jeg er STADIG ikke kommet ned på jorden efter det comeback i Poznan. Det stadion i Polen begynder at have "mekka'ske" konnotationer i min interne mytologi!
Jeg tillod mig at klippe i dit meget poetiske indlæg - for dén her vækkede en tanke i mig. Efter mesterskab og Poznan har jeg en urokkelig tro på det hold. Jeg var fandeme lige ved IKKE at købe adgang til kampen i Polen, fordi jeg troede det var slut og håbløst. Især da jeg så trup og startopstilling. Men det her hold, de her drenge og mænd, de kan gå på vandet, de kan flyve og de kan spille fodbold. Ved alle guder i alle mytologier, hvor kan de spille fodbold.En sjov sammenligning:
Ta kampene mod Poznan og holdet der afgjorde det og så sæt det op imod pokalfinalen imod Silkeborg.
Jeg har det som dig i øvrigt. Traumerne, skuffelserne og nederlagene ligger på lur, bagest i mit sind. I skyggerne og de mørke kroge ligger de på lur, venter på et svaghedstegn. Men det er længe siden, de har fået noget at næres ved, så de bliver mere blege, mere ynkelige.
Måske endda jeg møder op til kamp med selvtillid og et bredt smil, og forventer helhjertet en sejr. Indtil da, må jeg bare holde demonstrativt fast i, at JP kan få unge mænd til at gå på vandet.