New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 842
  • Views Views: Views 52K
Jeg har i dag fået en besked fra Postnord!
Min pakke fra AGF er nu på vej!

Så er det store spørgsmål:
Er det min guldtrøje og min blå away, med nummer 9 på ryggen? Eller er det mon den nye hjemmebanetrøje med 7 Solbakken og Mesterskabs-logoet?

Under begge mails med ordre, står der blot “

Bekræftet​

Vi klargør disse varer til forsendelse”

Så jeg aner ikke hvilken af dem der er på vej! Jeg bliver glad uanset 😅
Keep us posted! Var din ordre på Guldtrøjen startende med 86? Jeg bestilte om mandagen har ordre med 90

Uh... hvis @meatypug først har fået ordre 81.xxx i weekenden, så er der stadig et par uger til levering, hvis det er 500 stk. om dagen :rolleyes:
Det kan du godt have ret i, men det forudsætter naturligvis også at næsten alle de ordrer der er imellem hans og min er mesterskabs trøjen... Det er nok ikke en urimelig antagelse... Men jeg synes det er ret vildt. Jeg bestilte den 10 et par timer efter kampen var forbi... Tænkte jeg var ude i ret god tid egentlig 😂

Det kan du godt have ret i, men det forudsætter naturligvis også at næsten alle de ordrer der er imellem hans og min er mesterskabs trøjen... Det er nok ikke en urimelig antagelse... Men jeg synes det er ret vildt. Jeg bestilte den 10 et par timer efter kampen var forbi... Tænkte jeg var ude i ret god tid egentlig 😂

Haha samme her, kl 22 d. 10 maj, men vi var åbenbart for langsomme😂

Er i helt samme båd og troede vi var ude i god tid. Men det var åbenbart ikke tidligt, når man var taget til byen for at fejre 😂 Vi skulle lige nå at se den mail mens vi indtog våde varer🍻

Latest posts

Back