Da jeg var politisk redaktør, ringede han flere gange og nærmest tiggede mig om at være med i mine historier som ekspert politik, uanset hvad det handlede om.
Det er muligt han er det, men det er jo rene synsninger osv. At kalde Bukh og Buch for "eksperter" igen og igen er jo latterligt. Den ene er Cand oecon og beskæftiger sig med "økonomistyring", den anden er politolog. Hvorfor spørger de ikke en rigtig ekspert, dvs. med indsigt i jura, lejeforhold, etc? Det er jo tendentiøst.
Nu må de så give fortabt og kan ikke styre deres antipatier.
Der er jo også en symbiose, en fælles interesse i at Bukh siger noget lidt sensationelt som giver flere klik og kommentarer. Medierne er ikke nødvendigvis interesserede i en mere sober og konservativ analyse og en af grundene til at de samme (såkaldte) eksperter så ofte bliver spurgt er nok at medierne ved at de leverer.
De 114 lodrette søjler - som er det nye stadions arkitektoniske vartegn - havde alle en byggeteknisk fejl i sig.
stiften.dk
Der er et lille gevind i toppen, som skulle udskiftes fordi det ikke var langt nok til at kunne tage den bolt som skulle i, (en fjer der blev til fem høns siger man vist).
De 114 lodrette søjler - som er det nye stadions arkitektoniske vartegn - havde alle en byggeteknisk fejl i sig.
stiften.dk
Der er et lille gevind i toppen, som skulle udskiftes fordi det ikke var langt nok til at kunne tage den bolt som skulle i, (en fjerd der blev til fem høns siger man vist.
stiften.dk
Der er et lille gevind i toppen, som skulle udskiftes fordi det ikke var langt nok til at kunne tage den bolt som skulle i, (en fjer der blev til fem høns siger man vist).
Det der er jo bare jysk. Jeg ligger, jeg lagde, jeg har lagt... Kuglepen lagde i min skuffe. Jeg har sat på min stol hele dagen osv. osv.
Det er jo ellers nemt. Er det en bevægelse eller ej? Hvis ikke, så ligger (har ligget) eller sidder (har siddet) man. Eller lægger man noget eller sætter noget, så har man lagt det eller sat det.
Så søjlerne har ikke lagt i lage. De er blevet lagt i lage. Resultatet er dog nok ca. det samme. Ingen revner.
Amerikanerne brugte år på at udvikle en kuglepen, der kunne skrive i rummet. Hvor lang tid skal AGF-forum bruge på at udvikle et skriveredskab, det fungerer under vandet, så vi atter får kamptråde?
(For i dette tilfælde kan vi sikkert ikke blot kopiere russernes trick med at bruge en blyant).
Hvis du gør det, så sprænger jeg ud, redder dig og ligger dig på stranden. Når jeg så har sat dér et par minutter, går jeg en kilomet længere ned ad stranden..
Hvis du gør det, så sprænger jeg ud, redder dig og ligger dig på stranden. Når jeg så har sat dér et par minutter, går jeg en kilomet længere ned ad stranden..
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.