New posts

Pokalturneringen 2026/2027

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 133
  • Views Views: Views 6K
Det er sgu lige ved at det gør ligeså ondt i øjnene at se et så ødelagt AaB som at se et AaB som kæmpede i toppen…

Jeg må indrømme at jeg, som en af de mest indædte AaB-hadere, faktisk får en smule ondt af at se en stor jysk traditionsklub være nede at bide i rendyrket afføring…
Der er INTET i AaB der tyder på positiv forandring..

Dertil skal det så siges, at jeg fortsat er så tilpas smålig at jeg stadig husker at fryde mig gevaldigt over at selveste AaB, som den ene part i det store jyske Derby, er nede at æde afføring runde efter runde..

En mærkelig blanding af fodboldhad på godt og ondt 😂

Jeg må indrømme at jeg, som en af de mest indædte AaB-hadere, faktisk får en smule ondt af at se en stor jysk traditionsklub være nede at bide i rendyrket afføring…

Jeg nyder hvert eneste sekund ikke for de gode AaB fans, som der trods alt findes men for de mange, mange selvfede AaB fans som indtil for bare et par år siden, brugte så meget krudt på at håne os og ikke missede en mulighed for at smide CL kortet.

Må de æde meget mere lort i mange år frem, større menneske bliver jeg aldrig.

Jeg nyder hvert eneste sekund ikke for de gode AaB fans, som der trods alt findes men for de mange, mange selvfede AaB fans som indtil for bare et par år siden, brugte så meget krudt på at håne os og ikke missede en mulighed for at smide CL kortet.

Må de æde meget mere lort i mange år frem, større menneske bliver jeg aldrig.
Man kan jo fristes til at sige at når AaB vinder to kampe i streg hører de Superliga-hymnen 😆😆

Latest posts

Back