Irriterende man ikke kunne spille på kampen.
Jeg ville gerne have stukket ud på 1-tallet. AaB er i nedadgående form og Vatanspor har vundet samtlige kampe i Jyllandserien sikkert.
Selvom der stadig er stor forskel på 1. division og JS2 - så synes jeg en overraskelse virker indenfor det muliges kunst.
Der mangler så meget lederskab på AaBs hold, det næsten gør helt ondt at se på. Et problem de har haft i årevis også på trænerbænken.
Et eller andet sted burde de starte forfra og skide hul i deres tekniske spillestils DNA, som en vis anden jysk klub der nu har overhalet AaB på alle tænkelige parametre.
Det er sgu lige ved at det gør ligeså ondt i øjnene at se et så ødelagt AaB som at se et AaB som kæmpede i toppen…
Jeg må indrømme at jeg, som en af de mest indædte AaB-hadere, faktisk får en smule ondt af at se en stor jysk traditionsklub være nede at bide i rendyrket afføring…
Der er INTET i AaB der tyder på positiv forandring..
Dertil skal det så siges, at jeg fortsat er så tilpas smålig at jeg stadig husker at fryde mig gevaldigt over at selveste AaB, som den ene part i det store jyske Derby, er nede at æde afføring runde efter runde..
En mærkelig blanding af fodboldhad på godt og ondt
Jeg må indrømme at jeg, som en af de mest indædte AaB-hadere, faktisk får en smule ondt af at se en stor jysk traditionsklub være nede at bide i rendyrket afføring…
Jeg nyder hvert eneste sekund ikke for de gode AaB fans, som der trods alt findes men for de mange, mange selvfede AaB fans som indtil for bare et par år siden, brugte så meget krudt på at håne os og ikke missede en mulighed for at smide CL kortet.
Må de æde meget mere lort i mange år frem, større menneske bliver jeg aldrig.
Jeg nyder hvert eneste sekund ikke for de gode AaB fans, som der trods alt findes men for de mange, mange selvfede AaB fans som indtil for bare et par år siden, brugte så meget krudt på at håne os og ikke missede en mulighed for at smide CL kortet.
Må de æde meget mere lort i mange år frem, større menneske bliver jeg aldrig.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.