New posts

Pokalturneringen 2026/2027

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 218
  • Views Views: Views 10K
Pokalturneringen 2026/2027
Det var pludselig synd for FCK at de nu ikke kunne få lov at spille foran 35000 i parken til en finale, men måtte nøjes med et mindre stadion.
Jeg har meget svært ved at synes, at noget er synd for FCK, men jeg synes faktisk, at det er et relevant argument, at FCK er den eneste klub, der ikke kan få mere end, hvad, 8000 billetter til en pokalfinale - måske 10.000 i Århus i fremtiden.

Så får deres fans så meget andet, men lidt sympati for argumentet kan man trods alt have (altså næppe når fremført af Dan Hammer, men som udgangspunkt).

Jeg har meget svært ved at synes, at noget er synd for FCK, men jeg synes faktisk, at det er et relevant argument, at FCK er den eneste klub, der ikke kan få mere end, hvad, 8000 billetter til en pokalfinale - måske 10.000 i Århus i fremtiden.

Så får deres fans så meget andet, men lidt sympati for argumentet kan man trods alt have (altså næppe når fremført af Dan Hammer, men som udgangspunkt).

Men når arguemntet spillede på det økonomiske aspekt i det, falder det imo til jorden :)

Hvad skulle de ellers have spist? McD?
Kan huske en eller anden elendig udekamp på Sjælland hvor vi mødte spillerne på MacD på vej hjem efter vi havde tabt (sikkert 4-0 i Herfølge eller sådan noget). Kæft de blev skældt fra hæder og ære af nogle af de mere... Passionerede... 🤣
Husker det som om de virkelig heller ikke havde lyst til at være der længere end aller højest nødvendigt

Kan huske en eller anden elendig udekamp på Sjælland hvor vi mødte spillerne på MacD på vej hjem efter vi havde tabt (sikkert 4-0 i Herfølge eller sådan noget). Kæft de blev skældt fra hæder og ære af nogle af de mere... Passionerede... 🤣
Husker det som om de virkelig heller ikke havde lyst til at være der længere end aller højest nødvendigt
Jeg er glad for, at vi kunne spise i fred på McD, da jeg spillede førstedivision - uanset, om vinhandel vundet eller tabt

Der er lodtrækning i morgen. For mig handler det primært om:
- Undgå FCM og FCK helt
- Undgå BIF og FCN ude

Alt andet bør være til at overkomme.

Man kan argumentere for, at det vil være fint at trække FCK og FCM på hjemmebane i stedet for et dobbeltopgør senere, men i den forfatning holdet er i pt, vil jeg sgu bare prioritere at vinde én runde ad gangen.

Jeg er glad for, at vi kunne spise i fred på McD, da jeg spillede førstedivision - uanset, om vinhandel vundet eller tabt
Du har spillet for FCN? ;p

Bortset fra det er det rigtigt at de i princippet bør have lov til at spise i fred, men det er svært at ønske den positive reaktion og ikke risikere den negative, selvom der selvsagt er grænser. Man er forhåbentlig blevet så professionelle sidenhen at man bare undgår at sådan en situation kan opstå.

• Like
Reactions: mph

- Man skal vinde fem runder, og så står man med en pokal. Det er en stor ting.
Er det jeres chance for at vinde et trofæ med starten i Superligaen in mente?
- Det er i hvert fald også vores chance. Det andet må vi se til. Vi er enige om, at vi har fået en dårlig start i Superligaen.
- Pokalturneringen er en mulighed for et trofæ, og det er ikke nemt, men det er noget, som vi kommer til at jagte, slår AGF-træneren fast.

Latest posts

Back