det var absolut ikke for at sige at carstensen eller kahl spillede sig af, det var udelukkende med tanke på at stille holdet op til at gå ind og vinde en slåskamp, og på lige det punkt, der vurdere jeg at en højre side med beijmo + mølgaard giver lidt mere fysik end beijmo + carstensen. samme på vcb med dalsgaard i stedet for kahl.
hvis målet er at stille med vores normale strategi in mind, så ville jeg holde kahl på vcb og carstensen på hwb.
det fede er jo, at når spillerne der er på vej tilbage, vil vi blive mere flexible i typen af kamp vi kan spille.
det er absolut at foretrække et hold der spiller som vi har gjort i efteråret, rigtig stærke i spillet med bolden, lige fra opspillet til dominans på midtbanen og gennembrudsspillet i offensiven, men i nogle kampe, som i går, så er det bare ikke altid muligt, og der vil det jo være kæmpe gave, hvis vi med et par strategiske udskiftninger eller hvis helt fra kampstart, ændringer i start 11, kan sætte et hold der bare kan gå ind og vinde slåskampen.
det kan selvfølgelig være jeg læser spillere forkert, men jeg ser mølgaard og beijmo især, men til dels også dalsgaard og tingager, som spillere der godt kan lide en god slåskamp hvis det er det kampen kræver