New posts

Kamptråd Pokalturneringen: semifinale: AGF - FCM, torsdag d. 12.2. kl 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 397
  • Views Views: Views 18K
Added to Calendar: 12-02-26

Elias Olafsson, Ousmane Diao, Martin Erlic, Han-beom Lee, Kevin Mbabu, Pedro Bravo, Philip Billing, Denil Castillo, Aral Simsir, Gue-sung Cho, Mikael Uhre.

Brumado, Osorio er på bænken og Bak hent ude med sygdom
9 udlændinge...ja ja, det er benhård business men jeg er romantisk anlagt når det kommer til fodbold.

9 udlændinge...ja ja, det er benhård business men jeg er romantisk anlagt når det kommer til fodbold.
Jeg er også romantiker dér, men Aral Simsir er altså født og opvokset i Danmark og har bortset fra et par norske lejeophold aldrig spillet fodbold andre steder. 8 udlændinge er dog stadigt meget (og i hele kamptruppen er én fra Region Midtjylland).

KSDH!

Det er så fedt så meget fokus der er på hvor meget bedre Midtjylland er end os, og KEP skal bare blive ved med at fortælle om hvor tynd vores trup er og hvor heldige vi er med vores resultater. Det lever vi fint med, fuld fokus på os selv, og så nyder vi de salte tårer til sommer!

Havde håbet at se Serra fra start i dag, men han gør så som i mandags og kommer ind og laver minimum en basse. Fedt at Uhre får sin første start imod os, han skal nok få kærligheden at føle selvom NP ikke er med i dag.

Rigtig god kamp til alle!

Latest posts

Back