New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 12K
  • Views Views: Views 757K
Hvis man ikke kan finde en spiller i hele verden der er bedre end Haugstrup, Serra og Tchamche så vil jeg umiddelbart mene at man er for indskrænket i sit arbejde. Det kan ikke passe at man ikke kan finde en spiller især ikke i angrebet hvor man har haft siden januar til at forberede sig. Men det er jo kun synsninger fra min sider. Der har jo været VM og transfermarkedet er svært...

Men lad os da se hvad der sker. Der er ca 14 dage tilbage, så noget skal der nok ske.
Specielt i angrebet har man haft længe til at forberede sig, det er jeg enig i, måske endda trejde vindue CV er på udkig. Men det virker til, at han ikke rammer dét han føler sig komfortabel med .

Mht det man kan leje, så er det jo ikke altid et kæmpe talent i en klub, hvor han lige skal ned i en mindre liga og lave 20 mål, men nærmere spillere som Serra, Badji og Gyamfi der skal videre fordi de ikke er slået til.

Specielt i angrebet har man haft længe til at forberede sig, det er jeg enig i, måske endda trejde vindue CV er på udkig. Men det virker til, at han ikke rammer dét han føler sig komfortabel med .

Mht det man kan leje, så er det jo ikke altid et kæmpe talent i en klub, hvor han lige skal ned i en mindre liga og lave 20 mål, men nærmere spillere som Serra, Badji og Gyamfi der skal videre fordi de ikke er slået til.
Jeg har tidligere luftet min spirrende bekymring for, at CV simpelthen ikke "tør" lave den der satsning der koster mange penge, fordi det simpelthen reflekterer for dårligt på ham og økonomien, hvis ikke den spiller slår til. Så er det bedre og mindre risikabelt at lave en masse billige køb, hvor det ikke gør så meget, hvis spilleren falder igennem. Jeg håber ikke det forholder sig sådan, og jeg finder lidt trøst i, at han trods alt satsede og gav omkring 20 mio. for Solbakken (hvis det da er rigtigt). Men et eller andet sted har jeg bare svært ved at se CV lave det der 30 mio. kr. køb som der måske skal til for at løfte angrebet. Man kan købe sig fattig i 1-2 mio. euro spillere som Gyamfi og Badji uden at det rykker noget.

Jeg har tidligere luftet min spirrende bekymring for, at CV simpelthen ikke "tør" lave den der satsning der koster mange penge, fordi det simpelthen reflekterer for dårligt på ham og økonomien, hvis ikke den spiller slår til. Så er det bedre og mindre risikabelt at lave en masse billige køb, hvor det ikke gør så meget, hvis spilleren falder igennem. Jeg håber ikke det forholder sig sådan, og jeg finder lidt trøst i, at han trods alt satsede og gav omkring 20 mio. for Solbakken (hvis det da er rigtigt). Men et eller andet sted har jeg bare svært ved at se CV lave det der 30 mio. kr. køb som der måske skal til for at løfte angrebet. Man kan købe sig fattig i 1-2 mio. euro spillere som Gyamfi og Badji uden at det rykker noget.

Jeg tror han er rimleig konservativ, men jeg tror også pengene er mindre end du/vi ønsker... Jeg tror den defensive stil faktisk kommer fra JN og Bestyrelsen, hvor der fokuseres meget længere end vi gør her på forum.

men jeg synes vi er mere presset end vores konkurrenter på at få noget kvalitet ind.

Det tror jeg ikke fans af OB, FCK og M er enig med dig i selv FCN fans skriger efter endnu en 9er. Det er som om mange klubber afventer deres europæiske skæbne inden de vil købe eller sælge men jeg er nu også ved at være både utålmodig og nervøs.

Men som Uglen skriver, der er stadig tid og jeg vil ikke konkludere før vinduet er lukket (men kom nu med den 9er, CV).

Det tror jeg ikke fans af OB, FCK og M er enig med dig i selv FCN fans skriger efter endnu en 9er. Det er som om mange klubber afventer deres europæiske skæbne inden de vil købe eller sælge men jeg er nu også ved at være både utålmodig og nervøs.

Men som Uglen skriver, der er stadig tid og jeg vil ikke konkludere før vinduet er lukket (men kom nu med den 9er, CV).
Men OB er jo ikke rigtig en konkurrent vi skal måle os med. Og FCM har altså stadig en noget bredere trup og kvalitet i dybden som vi ikke har, samtidig med at vi er med i de samme turneringer. Det samme gør sig gældende med FCK. De har et andet startsted og er også i samme turneringer som os. Derfor mener jeg, at vi er lidt mere presset, hvis vi gerne vil følge med. Det ses jo også på sæsonstarten.

Der mangler stadig en del af vinduet, og CV har indikerer der er penge at gøre med, og 1-3 spillere som ønskede tilgange.

Jeg ved ikke hvor det lander, men jeg tror ambitionsniveauet er godt.

Det der generer er, at der ikke er noget synligt undervejs. Måske sidder CV og lurer på spillere som Nordås og Botheim, kun for at konstatere det ikke bliver til noget.

Hvilket scenarie hænger i positive jeres hat på?

1) CV har aftalen klappet og klar, men man venter til sidste dag med at underskrive ... fordi ?
2) CV har nogle konkrete høj-hylde navne i kikkerten. Det afventer lige at de ikke bliver kontaktet af nogle klubber de hellere vil til?

Jeg frygter klubben ikke vil betale en høj transfer, selvom man tror på spillere. Det kan være ganske fornuftigt, i øvrigt, men også en hæmsko hvis man bevæger sig ind i et marked hvor alle dem man kunne have interesse i også er interessante for klubber på lidt højere niveau, der også er klar til at betale.

Måske bliver spilleren og/eller klubben mør i løbet af den kommende uges tid. Men hvilken risiko er der for at handlen går til en anden klub, og hvad er fallback?

Hvad sker der, hvis der er tre dage tilbage og dem man ville have fandt nogle andre? Er det så at lære at elske Serra og Jensen-Abbew?

Latest posts

D
Replies
776
Views
52K
Back