Transfervindue Sommer 2026
Jeg tror vores Data Scouting er stort, og jeg tjekkede lige igen. Jeg tror det er Allan Kjærgaard der er chef for det.Vi har i hvert fald tilknyttet til akademi og ungdom, så meget ved jeg. Det er nok også der indsatsen er bedst brugt.
Men med alt data tilgængeligt på alle spillere i verden stort set, er behovet nok ikke stort for at flyve verden rundt. Og vi har en pipeline til det Afrikanske marked via El Campio.
Jeg studsede bare over tallene sat op mod hinanden.
Derudover er Tom Sjøberg stadig ansat der det ud til, ser det ud til. Rene Klok skriver på LinkedIn at han også er.
Dertil tror jeg vi bruger ekstremt mange freelance scouts. Man ser flere og flere af dem rundt omkring på Stadions, specielt o de lavere rækker.
Azad Corlu blev blandt ansat som freelance, til at gennemgå 1. Div og 2. Div i Danmark for den klub lillebroren spillede for i Norge. Vi har garanteret samme muligheder rundt omkring
Steen Nedergaard var Head of Scouting, men stoppede hurtigt. Dengang blev der nogle steder gættet på, at han gerne ville ansætte flere, og AGF ikke var enige.