Transfervindue Sommer 2026
vi skal ikke have Mølgaard, Serra, Badji, Gyamfi og Haugstrup, hvis ikke de reelt indgår i rotationen, og kan aflaste truppen.
De fire første har vel mere eller mindre været skadet i lang tid. Serra noget mere on/off - lidt ligesom hans spil. Han så faktisk fornuftig ud i går men den anden dag var han slet ikke. NP spiller heller ikke meget længere men blev måske forlænget for god tro tjeneste - spørgsmålet er om han nogensinde bliver klar til at levere.
Er Haugstrup ikke lige rykket op i truppen - der skal lidt mere tålmodighed til.
Alternativet til at sige dét, som han siger her, er vel at sige, at det er lige meget, hvem der kommer ind i forsvaret, det kan umuligt være ringere end det nuværende.
Og det er for det første forkert - jeg har set mange AGF-spillere gennem tiden, der var ringere end de nuværende - for det andet ville det smide holdet under bussen på en meget ikke-JP måde.
Jeg tror ikke, at du kan tolke ret meget af de citater, udover altså at JP ikke føler behov for at få noget bras ind. På samme måde har jeg ikke noget behov for en ny 9er, der er en svækkelse i forhold til Serra, men den målestok fortæller ikke særligt meget om min tilfredshed med det nuværende udgangspunkt.
Reelt kan vi vel ikke rigtig bruge nogen af deres udmeldinger til noget - der kan være politik i det hele
Poulsen bør kende både Tingagers og Yakobs situation bedre end jeg, men her til middag sætter jeg gerne en fadøl på, at ingen af de to kommer til at spille 1000 minutter for AGF i resten af denne sæson.
Og så begynder det altså at være et problem bare at vente på, at de er tilbage i topform igen.
Den fadøl tager jeg gerne fra dig
Hvad med NP er han også under 1.000 minutter. Der tegner sig et billede af vi har disponeret en del pladser til spillere som ikke helt kan holde til det.