New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 12K
  • Views Views: Views 728K
McCowat er svaret på ingens bønner - 10'er var ikke på radaren. Til gengæld er det en transfer jeg tror vi alle synes godt om - hvis den sker.

Angriberen fra Tjekkiet er spændende. Men hvis man lejer tror jeg ikke det bliver til mere end én sæson. Det er bestemt bedre end 0.

Kommer der en centerforsvarer ind også, som man kan se har niveau, tror jeg nærmest jeg vil tænke, det er fint.

Med udtalelserne fra Fournais og Nielsen, og de argumenter om, at alt godt kommer til dem der venter (selvom jeg ikke kunne lide det, accepterede jeg præmissen), havde man nok forventet mere. Men det ser ikke nemt ud.

I Mediano gør Bruchman sig munter over kliché nr. 1 for hold i krise, 'hvor er lederne'. Måske korrekt generelt, men her kalder jeg 'pjat'. Jeg kan ikke mindes at have set et AGF-hold så ramt på manglende lederfigurer - og som de fleste ældre herinde, har jeg set dårligdomme. Jeg har set mange AGF-hold med lavt niveau, men når man kommer fra mesterskabet og ind i det her, med så gode spillere, så mangler der lederskab.

Derfor skal den nye center ikke være introvert og forsagt. Det skal være en der kan lede holdet.

Derfor skal den nye center ikke være introvert og forsagt. Det skal være en der kan lede holdet.
Introvert er ikke nødvendigvis dårlig som leder. Jeg synes umiddelbart heller ikke at Mortensen var specielt ekstrovert.

Jeg tror nærmere udfordringen lige nu er, at mikset ikke er rigtig af typer lige nu, da NP og FT er skadet. Og Beijmo er væk. Måske det JJ kan gøre noget af det, når han er helt i omdrejninger.

Introvert er ikke nødvendigvis dårlig som leder. Jeg synes umiddelbart heller ikke at Mortensen var specielt ekstrovert.

Jeg tror nærmere udfordringen lige nu er, at mikset ikke er rigtig af typer lige nu, da NP og FT er skadet. Og Beijmo er væk. Måske det JJ kan gøre noget af det, når han er helt i omdrejninger.
Jeg er sikkert på alle respekterer Arnstad, og han leverer på højt niveau. Men - og det bliver let ynkeligt når man vurderer den slags fra TV-skærmen - hvor meget dirigerer han med holdkammeraterne? Mortensen havde noget andet, men han havde også Tingager, Dalsgaard, Beijmo, Poulsen og Hansen. Arnstad, Knudsen, Hedenstad og Rösler eller Kahl tager - som jeg ser det - ikke den opgave på sig, selvom de sider i den centrale akse

Introvert eller ekstrovert er lige meget, ok. Evnen til at dirigere sine holdkammerater og hanke op i holdet er det vigtige, ud over højt niveau i eget spil.

Der skulle have været lægetjek i går aftes på McCowatt, men der er endnu ikke meldt noget ud, det tyder på at noget ikke er gået som planlagt.
Ellers må vi håbe det blot blev så sent at AGF først melder ud til formiddag

Der var angiveligt stille på Fredensvang i går aftes, så noget kan tyde på at lægetjekket er foregået på en anden destination- men endnu mere bekymrende, at McCowart har fået et bud i 11 time han hellere vil forfølge.

Enig - hvis de først var færdig i går aftes, så venter de til her til formiddag pga eksponeringen. Så han burde blive præsenteret inden kl 10 i dag, hvis alt faldt på plads i går
Jeg tror ærlig talt, hvis de har pisse travlt og skal spille i morgen at eksponeringen ikke betyder alverden. Jeg tror CV helst bare vil have 2 linjer ud og så videre. Det er klart at SoMe afdelingen laver mere.

Så sent i vinduet er det vigtigste nok pen til papir, ordne nogle praktiske ting omkring hvad han har brug for til træning i dag, og så ellers sikre han får en god nats søvn.

Jeg er sikkert på alle respekterer Arnstad, og han leverer på højt niveau. Men - og det bliver let ynkeligt når man vurderer den slags fra TV-skærmen - hvor meget dirigerer han med holdkammeraterne? Mortensen havde noget andet, men han havde også Tingager, Dalsgaard, Beijmo, Poulsen og Hansen. Arnstad, Knudsen, Hedenstad og Rösler eller Kahl tager - som jeg ser det - ikke den opgave på sig, selvom de sider i den centrale akse

Introvert eller ekstrovert er lige meget, ok. Evnen til at dirigere sine holdkammerater og hanke op i holdet er det vigtige, ud over højt niveau i eget spil.
Jeg har ikke bidt mærke i om han dirigerer, men det vil jeg prøve at gøre i morgen. Men trods alt ikke kun JP der ser anfører potentiale i ham, når han har været på u-21 også.

Og Mortensen havde helt sikkert noget andet. Og han havde de andre typer med på banen, hvor Arnstad kun har haft Tingager og Hansen med i nogle enkelte kampe. Hansen virker nu heller ikke til at være så vokal.

Så deri tror jeg også noget af forklaringen ligger. Og jeg tror og håber der er andre som vokser ind i rollerne, men det kan tage lidt tid før det også sidder.

Jeg tror ærlig talt, hvis de har pisse travlt og skal spille i morgen at eksponeringen betyder alverden. Jeg tror CV helst bare vil have 2 linjer ud og så videre. Det er klart at SoMe afdelingen laver mere.

Så sent i vinduet er det vigtigste nok pen til papir, ordne nogle praktiske ting omkring hvad han har brug for til træning i dag, og så ellers sikre han får en god nats søvn.
Men hvis tjekket er ok, blækket er tørt, og CV ved han står til træningen i dag kl 11. Så tænker jeg ikke det gør CV alverden om hvornår vi poster handlen, og at de eventuelt venter til her til formiddag.

Men det kan også være at alt ikke faldt på plads i går..

Men hvis tjekket er ok, blækket er tørt, og CV ved han står til træningen i dag kl 11. Så tænker jeg ikke det gør CV alverden om hvornår vi poster handlen, og at de eventuelt venter til her til formiddag.

Men det kan også være at alt ikke faldt på plads i går..
Jeg tror det faldt på plads i går. Og mht CV mente jeg egentlig blot han nok ikke gider lave et interview om ham osv.

Bare videre til næste opgave. Og så slappe af torsdag. Måske lave et større interview der

Latest posts

Back