New posts

Spørgsmål om det nye software

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 65
  • Views Views: Views 11K
Det er på nu, men de bliver når man klikker på dem, således at når man gå ud på menuen igen, så er samme indlæg øverst som "nyt" selvom man lige har set det. Kan man få det sådan at de står med FED før man læser dem, eller evt. får dem til at forsvinde fra "nye indlæg"-oversigten.
Njah, selvom du har læst dem, så er de jo stadig nye for andre. Det er stats globalt for alle, ikke kun for den enkelte bruger. Skal nok se om jeg kan finde noget lidt bedre :)

Det er på nu, men de bliver når man klikker på dem, således at når man gå ud på menuen igen, så er samme indlæg øverst som "nyt" selvom man lige har set det. Kan man få det sådan at de står med FED før man læser dem, eller evt. får dem til at forsvinde fra "nye indlæg"-oversigten.
Det nuværende modul på forsiden gør præcis det du ønsker, som jeg kan forstå det :)

Jeg bruger også et andet forum til noget andet, og det minder lidt om det her. Her er det muligt at indsætte en gif direkte fra en database ved at trykke på en knap i redigeringsbjælken, ligesom hvis man skal indsætte en smiley, billede osv. Er den feature ikke mulig her? Det giver lidt andet liv til en fodboldside, forudsat at det bruges ordentligt, og alle ikke plastrer det til med gifs ;)

Jeg bruger også et andet forum til noget andet, og det minder lidt om det her. Her er det muligt at indsætte en gif direkte fra en database ved at trykke på en knap i redigeringsbjælken, ligesom hvis man skal indsætte en smiley, billede osv. Er den feature ikke mulig her? Det giver lidt andet liv til en fodboldside, forudsat at det bruges ordentligt, og alle ikke plastrer det til med gifs ;)
For nu er du nødt til at gøre det på denne måde:
  1. Find billedet via f.eks. Giphy
  2. Klik her:
    1600238867479.png
  3. Indsæt URL'en her:
    1600238886103.png
Jeg skal nok se om jeg ikke kan finde et addon der gør det samme :)

Ikke på mobil. Og hvordan går man til sidste indlæg på mobil?
Jeg kan godt se den ikke er på mobilen. Der er en knap der hedder "Jump to new", den hopper til seneste ulæste indlæg i en tråd. Til sidste, afhænger lidt af hvor man står henne, altså om det er på forsiden eller i en tråd.

På forsiden kan du trykke på det tråden hedder, og så ryger du til sidste indlæg.

Latest posts

Back