New posts

Spørgsmål om det nye software

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 65
  • Views Views: Views 11K
Findes der, i det her halv-nye software, en måde at browse alle indlejrede medier i en given tråd?
-sig, hvis jeg godt kunne tænke mig at bladre alle billeder i Stadiontråden for eksempel, eller hvis jeg efter en 4-0 nedsmeltning oppe i Viborg på søndag har akut behov for at bingehelbrede et desillusioneret sind i Underholdningstråden, uden også at skulle igennem hundredevis af sider med nuvel ofte eller til tider relevante input og kun få, enkeltvise gentagelser på tværs af forum - er det muligt et sted, jeg ikke har opdaget endnu, eller vil det mon eventuelt kunne undersøges tilføjet?

Findes der, i det her halv-nye software, en måde at browse alle indlejrede medier i en given tråd?
-sig, hvis jeg godt kunne tænke mig at bladre alle billeder i Stadiontråden for eksempel, eller hvis jeg efter en 4-0 nedsmeltning oppe i Viborg på søndag har akut behov for at bingehelbrede et desillusioneret sind i Underholdningstråden, uden også at skulle igennem hundredevis af sider med nuvel ofte eller til tider relevante input og kun få, enkeltvise gentagelser på tværs af forum - er det muligt et sted, jeg ikke har opdaget endnu, eller vil det mon eventuelt kunne undersøges tilføjet?
Mit bedste råd er at besøge cykeltråden. Det er en garanteret AGF-fri zone med masser af aktivitet, og der hopper kæden aldrig af.

Det er vist forklaret een gang, men jeg husker ikke hvordan og kan ikke finde forklaringen:
Hvordan får jeg et “app-lignende” link til at ligge på min Ipad? 🤔
Hvis det er det samme som på iPhone, så trykker du på det midterste ikon nede i bunden. Firkanten med en pil. Dernæst vælger du “føj til hjemmeskærm”. Så ligger der et ikon på dit “skrivebord”.
IMG_4403.webp

Latest posts

Back