Mange ting kan man sige om vores indsats i aften, og der er mange ting at tage fat på - men jeg håber godt nok at vores dødboldstræner (hvem det end er) blir kaldt op på kontoret for at forklare sig......det er jammerligt, decideret jammerligt, og uopfindsomt.
Det er jeg meget uenig i, når først man er så dårlige som vi er lige pt så forsvinder viljen. Så gider Magnus Knudsen i det 80. minut ikke lukke et hul for Arnstad, hvis det er Arnstad der har lavet en fejl.
Vi er vel også ved at være der, hvor JP skal stå sin prøve i modvind.
Der skal i den grad arbejdes på de helt grundlæggende taktiske principper på træningsbanen.
Jeg vil forslå et stort fokus på den defensive organisation, så vi kan begynde at drømme om at spille til 0 igen.
Det eneste positive er at vi ikke spillede sådan i foråret. Vildt hvor meget vi er faldet i kvalitet. Det er NU midt i modgang at JP skal vise sit værd.
Det er jeg meget uenig i, når først man er så dårlige som vi er lige pt så forsvinder viljen. Så gider Magnus Knudsen i det 80. minut ikke lukke et hul for Arnstad, hvis det er Arnstad der har lavet en fejl.
Selvfølgelig vil de gerne vinde, det er ikke det jeg siger.
Men sidste år var de ligeså trætte i de sidste kampe, og løb solen sort i det 88. minut.
Om det er mental blokering eller mangel på vilje er lidt det samme for mig. Men de laver i hvertfald ikke de samme ting, fysisk, som de gjorde sidste. Og jeg tror ikke det er fordi de er i dårligere form
EDIT: Og så tror jeg i øvrigt godt spillere kan blive “bange for” at vinde. De fokusere meget på ikke at fejle
1: Vi ser ud til at beholde KA - i hvert fald seks mdr endnu.
2: Emmery er så god, at han stensikkert ville få debut på A-landsholdet næste gang, hvis han var fra Brøndby (og måske får han det alligevel).
3: Sæsonen er ung og der er masser af tid til at vende det. Top seks er fortsat fuldt ud muligt.
Vel også bekymrende at Bech post-match interviewet siger at de skal rykke sammen i bussen. Forhåbentlig er det bare en floskel der skal fyrres af. Men jeg kunne ikke lade være med at tænke, at han ikke lige pt. føler at holdet står sammen. Og det er virkeligt en bekymrende tanke.
Det er bare svært hvis træneren, og det er der noget der tyder på, træner kombinationer og skabeloner der ofte ender i en situation hvor man i en indlægssituation
Mistet de to bedste forsvarsspillere. To nøglespillere skadet.
Megen rutine væk.
Alt for mange kampe.
Og så nok en gang mesterskabs-tømmermænd hvor man troede at man kunne gå på vandet.
Jeg har hele tiden sagt at denne sæson blev besværlig. Men sq ikke SÅ besværlig...
Vel også bekymrende at Bech post-match interviewet siger at de skal rykke sammen i bussen. Forhåbentlig er det bare en floskel der skal fyrres af. Men jeg kunne ikke lade være med at tænke, at han ikke lige pt. føler at holdet står sammen. Og det er virkeligt en bekymrende tanke.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.