New posts

Kamptråd Superliga runde 3: AGF - FC Midtjylland, onsdag d. 02.09. kl 20.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 374
  • Views Views: Views 14K
Added to Calendar: 02-09-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    58
  • Poll closed .
Det handler naturligvis ikke om vilje hos spillerne. Fodboldverdenens største myte.

Men de dårlige resultater har nu forplantet sig i præstationerne. En farlig fase og jo nærmest forbudt for børn på lørdag.
Det er jeg meget uenig i, når først man er så dårlige som vi er lige pt så forsvinder viljen. Så gider Magnus Knudsen i det 80. minut ikke lukke et hul for Arnstad, hvis det er Arnstad der har lavet en fejl.

Jeg synes vi så det i nogle tilbageløb også

Nå. Ser frem til at høre om Jakob Poulsen stadig kan finde positive ting i det her.

For mig at se er der intet man kan tage med fra det her. Måske nogle gode redninger fra Hedenstad og ingen skader
Vi er vel også ved at være der, hvor JP skal stå sin prøve i modvind.
Der skal i den grad arbejdes på de helt grundlæggende taktiske principper på træningsbanen.
Jeg vil forslå et stort fokus på den defensive organisation, så vi kan begynde at drømme om at spille til 0 igen.

Det er jeg meget uenig i, når først man er så dårlige som vi er lige pt så forsvinder viljen. Så gider Magnus Knudsen i det 80. minut ikke lukke et hul for Arnstad, hvis det er Arnstad der har lavet en fejl.

Jeg synes vi så det i nogle tilbageløb også

Helt uenig. Det skyldes nok snarere træthed og manglende mentalt overskud.

Jeg tror ikke et sekund på, at spillerne ikke gerne vil vinde. Men lad os være uenige.

Helt uenig. Det skyldes nok snarere træthed og manglende mentalt overskud.

Jeg tror ikke et sekund på, at spillerne ikke gerne vil vinde. Men lad os være uenige.
Selvfølgelig vil de gerne vinde, det er ikke det jeg siger.

Men sidste år var de ligeså trætte i de sidste kampe, og løb solen sort i det 88. minut.

Om det er mental blokering eller mangel på vilje er lidt det samme for mig. Men de laver i hvertfald ikke de samme ting, fysisk, som de gjorde sidste. Og jeg tror ikke det er fordi de er i dårligere form

EDIT: Og så tror jeg i øvrigt godt spillere kan blive “bange for” at vinde. De fokusere meget på ikke at fejle

Vel også bekymrende at Bech post-match interviewet siger at de skal rykke sammen i bussen. Forhåbentlig er det bare en floskel der skal fyrres af. Men jeg kunne ikke lade være med at tænke, at han ikke lige pt. føler at holdet står sammen. Og det er virkeligt en bekymrende tanke.

Andre der bed mærke i den kommentar?
Jeg tror ikke han føler der er det samme engagement som sidste år

Latest posts

Back