Kamptråd Superliga runde 3: AGF - FC Midtjylland, onsdag d. 02.09. kl 20.00
17almighty
Well-known member
Jeg erNu må vi altså komme lidt videre.. Det kan sku ikke være meningen at man ikke må fremhæve de kæmpe problemer vi står overfor.. Vi har fået 3 point ud af 18 mulige. i suppen vel at mærke mod 3 formodede bundhold .. Derudover har vi formøblet en kæmpe friløber i Europa.
Hvis vi ikke snart vågner op af tornerose søvnen så er top 6 forbi. Vi er 11 point efter nr 2. Det kan være enten 12 eller 13 point efter nr 1...
Dertil at vi har en nedadgående spillemæssig kurve. Kommer vi først bagud så er det game over.
Jeg tror ikke, at du læser mit indlæg som hensigtetNu må vi altså komme lidt videre.. Det kan sku ikke være meningen at man ikke må fremhæve de kæmpe problemer vi står overfor.. Vi har fået 3 point ud af 18 mulige. i suppen vel at mærke mod 3 formodede bundhold .. Derudover har vi formøblet en kæmpe friløber i Europa.
Hvis vi ikke snart vågner op af tornerose søvnen så er top 6 forbi. Vi er 11 point efter nr 2. Det kan være enten 12 eller 13 point efter nr 1...
Dertil at vi har en nedadgående spillemæssig kurve. Kommer vi først bagud så er det game over.