Puha
Godt svært at finde noget posotivt(så ikke de første 10 min)
Jeg synes Kahlen viste noget vildskab, efter hans flækkede øjenbryn, den vildskab klæder ham.
Jeg kan godt lide Calløs ro og Camaras modsatte no-nonense stil, spændende spillere som begge har meget at lære.
Fra sofaen, forstår jeg ikke JP idag, Tchamche har selvfølgelig noget fysik med de store Midtjylland stoppere, men med respekt så synes jeg ikke han er klar til at starte inde i suppen, så hellere end anonym Bogere.
Der er sikkert en forklaring med noget belastning, men ellers forstår jeg ikke hvorfor Carstensen starter ude, JA spiller med hjertet, men jeg tvivler på han har offensivt niveau til wingbakken?
Jørgensen kan jeg bedre forstå pga fysikken som FCM forherlig ville komme med.
Jeg synes den startopstilling var mystisk og ikke helt på den gode måde.
Jeg er ikke nervøs fpr nedrykning, og jeg tror stadigvæk det vender og vi kommer i top6, men vi har vel pt ligaens dårligste forsvar, uden de egentlig er håbløse individuelt samt vores offensiv eksemploceret ved Tobias Bech er lidt energi forladt.
Men det skal nok vende!
Lidt mere på afstand bliver det interesant at se hvordan JP håndterer den næste tid, jeg er fortrøstningsfuld, men vi kender ham reelt kun i medgang.
KSDH