Superligaen 2024/2025
AGF-Vestegnen Emeritus
Experienced member
Faktisk nej.
Links 25-35
MEM 20-25
Anderson 10-20.
Bech 15-20. (mindst pga ung alder)
Andersen 15-20 (mindst pga ung alder)
Arnstad 15-25
Gyamfi 10-15
Kahl 5-15
Beijmo 10-15
AJ 5-15
Callø 5-15
Og her er der ikke engang taget højde for, at en klub kunne stå klar til at hente en Andersen for 35 mio inden han er fast mand i AGF pga ung alder og nuværende niveau etc.
Altså har ikke sat nogen til vilde beløb ala TK/Bisseck eller ligenende. Udover ovenstående har følgende som 0kr, selvom de selvfølgelig også har værdi:
Mølgaard, Duelund, Yakob, Brandhof, Akoto, Anker, Serra, Haugen, NP, Tingager og PM.
Han er altså en god forretningsmand, Stig, hvis han kan købe Gyamfi, se ham få 10 minutter på banen uden nogen succes, og så tjene 1-6 millioner kroner på ham. Eller Arnstad - der allerede vil kunne give en klækkelig profit på baggrund af én kamp som gæst på tribunen og et kort interview.
Jeg tror heller ikke, at den gode Andersen er i nærheden af at kunne sælges for 15-20 millioner kroner; altså samme prisleje som den norske U21-anfører, der har spillet i Anderlecht. Der er under et halvt års aldersforskel på dem.
Links og Madsen har to år tilbage af deres kontrakter og er oppe i årene. Links er røget af det sydafrikanske landshold. Tror ikke, han kan sælges for 25-35 millioner kroner fra et hold, der ikke har vundet noget i uendelige tider og gjort os selv til grin i Conference League. Og Madsen, der hverken kunne komme på holdet i Østrig eller Tjekkiet og nu er blevet 26 år gammel - ham tror jeg heller ikke lige indbringer 20-25 millioner kroner.
Blot for at forholde mig til nogle af vurderingerne.