New posts

Superligaen 2024/2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 205K
Så du kampen eller kun resultatet? På xG var SIF-FCN kampen helt lige. Jeg så ikke selv kampen men stats siger ikke at SIF var markant bedre

Så den på en anden skærm og lavede noget andet. Husker det som lige indtil SIF viste at FCNs defensiv var, og kan være, meget hullet til tider.
Mente faktisk ikke at SIF bare havde domineret hele kampen, eller at FCN ikke skabte chancer fx.

jeg er spændt på at se hvordan vi reagerer på at være bagud. Det har vi ikke været endnu. FCN er et giftigt hold så vi skal være på tæerne.

Vi var da bagud mod FCK, og Huagen fik frit løb mod mål og vendte om.
Den slags viser der liiiiige er lidt at arbejde med endnu i den offensiv, selvom vi har scoret flest af alle.

Vi har lukket 5 mål ind, og FCK har lavet de 3.
1 på straffe, 1 på stort mistiming i indgreb af Tingager, og 1 på at AJ slet ikke hoppede med Dalaney.
Derudover et mål af Buksa, hvor Tingager slet ikke kommer op/Hansen ikke ud - til indlæg mod FCM.
Og et hjørnemål af Vejle af Onugka.
Altså 3 mål i åbent spil imod.

Vi har selv lavet hvad? 12-13 stykker i åbent spil. (2 på hjørne mod AaB og BIF, 1 på straffe, 1 på direkte frispark mod AaB)
Det er vildt.

OK Peter Sørensen og KEP argumenterer for at MEM skal udtages til Wieghorsts næste landshold :oops:
Tja, hvorfor dog ikke… Det er godt nok nye tider i Århus, når det ligefrem er AGFs spillere der tales op på den måde!!

Jeg har dog en gigantisk knude i maven ved frygten om et bud på ham som er så stort at vi ikke kan afvise det - hvis det sket, må det for GUDS SKYLD IKKE VÆRE FCK der løber med ham….. Men det tror jeg så også at vi er polstrede nok til at kunne afvise

Jeg så ikke hele kampen men Vejle er ikke alt for heldige i dag. Det ser ud til de fik skabt en del men glemte at få bolden over stregen.

Prelec syntes da også der var fremgang og gode momenter men det skal han sige;)

Nu har de Lyngby næste gang - så kan der måske komme point ind på kontoen.

1724614517947.webp

MEM til fck, hvis det skulle være aktuelt ville vel være en klar rekord for en handel mellem 2 danske klubber?

Vi ville vel ikke sælge for under 50 mil til en konkurrent?
Hvis det er rigtigt, at de solgte Thomas Jørgensen billigere til VFF, af forskellige årsager, så bliver en spiller den anden vej rigtig dyr.

Men tror ikke de leder efter MEM, de leder efter en leder. En 32-33 årig kaptajn til midten.

M
Enig, og de kan lige nå at nationalisere Links, så kan han drille Mæhle lidt.
Jeg så et indslag på AGF TV hvor alle spillerne - på vej ind til træning - skulle gætte hvilken AGF spiller der havde flest tacklinger i Superligaen - da Links kom til mikrofonen sagde han “Jeg gætter på Mads Emil” ?!? - så han er da godt på vej mod en nationalisering :)

Latest posts

Back